Gå til innhold

Hvilke sykdommer/diagnoser har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at ingen lenger i dag er helt friske eller fri for diverse diagnoser, sykdommer, skader, etc. (meg selv inkludert).

Hvilke diagnoser, sykdommer, varige skader, eller lignende har du? Evt. finnes det noen her det ikke feiler noe?

Anonymkode: 3e002...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fibromyalgi og migrene :sad:

Anonymkode: 4319d...cc4

Skrevet

Ingen

Anonymkode: 10fa7...431

• Liker 1
Skrevet

Forum er dårlig sted å sjekke på, da syke mennesker har mer fritid og er mer på forum. De friskeste er ute og jobber 15 timer i strekk eller klatrer galepiggen

Anonymkode: ffc46...609

• Liker 3
Skrevet

Jeg har Asperger, og det er jævlig noen dager, og helt OK andre dager.

Tror alle har sitt å stri med, enten det er diagnose eller ikke.

Anonymkode: 26166...bbc

Skrevet

Astma, allergi, eksem, ADHD, ptsd, spiseforstyrrelse og fibromyalgi. 

Anonymkode: cf399...9fc

Skrevet

Har selektiv mutisme. 

Anonymkode: 97195...4ec

Skrevet

ME og ptsd :( 

Anonymkode: ec0aa...c57

Skrevet

Ingen verdens ting. Skulle jeg vært og sjekket meg og vært en hypokonder. Så hadde nok jeg og legen greid å hoste sammen masse diagnoser jeg kan sykemelde meg for. 

Costa_del_Kongsvik_sesong_2_Print_72064_

• Liker 1
Skrevet

Migrene, astma, husstøvallergi, angst og tilbakevendende depresjon. 

Men jeg er i full jobb og har det generelt veldig bra 😊

Anonymkode: 3b303...eac

Skrevet

Asperger, og dyskaklkuli!

Skrevet

IBS, shizoaffektiv lidelse, PTSD, kronisk hodepine og migrene er de jeg kommer på i farten. De aller fleste jeg kjenner er heldigvis friske.

Anonymkode: cbc5f...488

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forum er dårlig sted å sjekke på, da syke mennesker har mer fritid og er mer på forum. De friskeste er ute og jobber 15 timer i strekk eller klatrer galepiggen

Anonymkode: ffc46...609

Jeg har aldri hørt om galepiggen. Mener du Galdhøpiggen? Og man kan fint være frisk og fin selv om man ikke gjør det, for det finnes i grunn en masse fjell i Norge man kan gå på, og da også uten å måtte gå i kø opp et fjell! 

De færreste jobber så mange timer mer enn 37,5 i uka, så det skjønner du også er bare tull. De friskeste vil nok helst slippe å jobbe så mye overtid sånn at de har tid til trening og andre fritidsaktiviteter. Det tenkte du kanskje ikke på ;) 

Jeg har selv flere relativt alvorlige sykdommer, men er fulltidsstudent og ofte er jeg borte fra kl 08 om morgenen til kl 19 om kvelden pga skole og trening osv, så det er ikke sånn at man har mer fritid enn de som ikke er syk. Det finnes da en haug med mennesker som er inaktive og sitter i sofaen helen dagen uten å ha sykdommer. ;) 

Tror ikke du hadde reflektert så mye før du postet innlegget ditt. 

Anonymkode: bba81...59d

• Liker 2
Skrevet

Astma og ADHD. Ikke de tøffeste og verste diagnosene. Klarer å leve er greit liv med jobb, selv om det er tøft til tider. På skolen var jeg hun rastløse som aldri klarte å sitte i ro og var til tider hyper. 

Anonymkode: 5ece4...74f

Skrevet

Asperger, migrene, og atopisk eksem 

Ellers er jeg i topp topp stand :) 

Anonymkode: 59060...7ff

Skrevet

Brystkreft, skjoldbruskkjertelkreft, fatigue, polynevropati, lymfødem, spesifikk fobisk angst.
Tror jeg trakk vinnerloddet, for dette er sørenmeg litt av en fruktkurv! 

Anonymkode: d4886...9e7

• Liker 2
Skrevet

Atopisk eksem, Fibromyalgi, Lett astma som påvirker muskler og kropp mer enn lunger, Kronisk halsbetennelse, Kraftig hodepine etter hjerneslag, Svettekjertelbetennelse. 

Men jeg har det nå ganske bra uansett da, anser meg som heldig da det kunne vært mye verre. 🤗

Anonymkode: 30297...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...