AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Jeg er rundt 165 cm høy og veier 68/69kg.. Har normale mengder med muskler og sånt tror jeg.. Vil dere anse meg som feit? Bruker både S/M i klær nå. Anonymkode: d8e8a...827
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Ikke feit, men kanskje lubben. Kommer an på bygningen din. Anonymkode: 1b7f6...c22
Gjest farfalla Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke feit, men kanskje lubben. Kommer an på bygningen din. Anonymkode: 1b7f6...c22 Jeg er smal over brystene. Hos meg så legger det seg på lår og mage. Har også ganske store naturlige bryster, hvor jeg bruker størrelse 75E.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Om du har helt normale mengder muskler, vil du muligens være lubben. Men det er veldig vanskelig å si, for det kommer an på hvordan du bærer vekten din. Jeg 168 høy og vekten har gått fra 59 til 69 på femten år. Men mesteparten er muskler (driver med styrkeløft), og jeg er langt ifra feit. Iom at du er litt lavere enn meg, og sier du ikke har spesielt mye muskler, tenker jeg at det da er godt mulig du ser lubben ut. Men spiller det noen rolle om fremmede på nettet tror du kanskje kan se lubben ut? Du vet selv hvordan du ser ut, vi har ikke sett deg. Anonymkode: a9f39...ef8
Gjest farfalla Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har helt normale mengder muskler, vil du muligens være lubben. Men det er veldig vanskelig å si, for det kommer an på hvordan du bærer vekten din. Jeg 168 høy og vekten har gått fra 59 til 69 på femten år. Men mesteparten er muskler (driver med styrkeløft), og jeg er langt ifra feit. Iom at du er litt lavere enn meg, og sier du ikke har spesielt mye muskler, tenker jeg at det da er godt mulig du ser lubben ut. Men spiller det noen rolle om fremmede på nettet tror du kanskje kan se lubben ut? Du vet selv hvordan du ser ut, vi har ikke sett deg. Anonymkode: a9f39...ef8 Hva ville du sagt var normalvekt? Har tidligere ligget på rundt 59/60.
Sludd Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Du bruker størrelse s og m, har en ganske vanlig høyde og er absolutt ikke feit. Magefett er ikke sunt, så hvis det legger seg noe der er du kanskje litt over den aller sunneste vekten, men hvis det bare er sånn vanlig, at magen ikke er helt flat, men kanskje går litt ut akkurat under navelen, ville jeg ikke bekymret med i det hele tatt. Hvis du er i tenårene er det dessuten veldig vanlig å få litt ekstra i perioder, uten at dette på noen måte er usunt. Følg helsedirektoratets kostholdsråd og hold inntak av sukker og mettet fett på et moderat/lavt nivå, så kan du være sikker på at du har et passe sunt kosthold. Ikke surr med maten, det kan ta så lang tid å få tilbake et normalt forhold til mat igjen, selv etter en liten slankekur.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 5 minutter siden, farfalla skrev: Hva ville du sagt var normalvekt? Har tidligere ligget på rundt 59/60. BMI'en din ligger innenfor normalen, men helt i øvre grense. Du kan jo selv regne det ut. Du kan fint se lubben ut, men være normalvektig. På samme måte som at man kan være overvektig, men se slank og veltrent ut. Anonymkode: a9f39...ef8
_popcorn_ Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 jeg kunne nok aldri ansett noen i størrelse s/m som feit...
Gjest farfalla Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, _popcorn_ skrev: jeg kunne nok aldri ansett noen i størrelse s/m som feit... Nei, kanskje ikke. Men om kvinnen ikke hadde flat mage og slanke lår?
_popcorn_ Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, farfalla skrev: Nei, kanskje ikke. Men om kvinnen ikke hadde flat mage og slanke lår? Det er lov til å ha former uten å være feit... Det å være slank er ikke nødvendigvis det samme som å ha en catwalk-kropp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå