AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Del Skrevet 13. januar 2017 Har du vært på det gule shoppinghuset i sveriget? Er det like billig som mann får inntrykk av? Kvaliteten, er den ok? Og er det like mye gale folk der hele tiden? Anonymkode: 52146...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 13. januar 2017 #2 Del Skrevet 13. januar 2017 Det er helt sikkert ikke gale folk der hele tiden. Det er bare at de plukker ut bare de rare for og lage TV :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 15. januar 2017 #3 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg har vært der, ikke i nærheten av så mange gale som en får intrykk av på tv. Varierende kvalitet på dametøy syns jeg. Har vært meget fornøyd med barnetøy. De har mye av eget merke, men også noe kjendte merker. Leker og spill er billig, og de har mye interiør stæsj til en billig penge! Anbefales! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 16. januar 2017 #4 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg var der, midt i høysesongen. Helt villt mye folk! Hjalp ikke og få d der kamera crewet oppi trynet 5 minutter etter at man gikk inn. Måtte nesten brøyte meg fram for og få sett på de varene jeg ville. På tross av det er jeg kjempefornøyd med alle kjøp derfra. Favorittkjolen min er faktisk derfra, angrer på at jeg ikke kjøpte den i flere farger. Fått mye skryt for den. Jeg syns også det var kjempebillig der, og et helt sinnsykt utvalg! Vil der igjen, men helst utenom sesong når det er mindre folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 16. januar 2017 #5 Del Skrevet 16. januar 2017 Ikke vært der.. hørt at det er mye ræl (dårlige greier) fra en som var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Del Skrevet 16. januar 2017 Har vært der to ganger. Dette er som en stor Europris, mye "søppel". Forstår virkelig ikke at folk kjører i timevis for å handle der. Jeg hadde problemer med å finne moe jeg hadde lyst til å kjøpe de gangene jeg var der. Anbefales ikke. Anonymkode: 34f15...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Del Skrevet 16. januar 2017 Har vært der. Er som nevnt over her, som en enorm Europris/Nille butikk. Var absolutt ikke verdt turen. Vi handlet for under 500 kr, var lite det var verdt å bruke penger på. Synes også dette med kameraene var slitsomt. Anonymkode: 9cc21...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg var der for et år siden. Kjempeflott! Elsket maten, spesielt salatbaren. Aldri sett bedre. Jeg fant så mye fint. Spesielt klær og treningsklær. Kjøpte en flott vinterjakke som jeg har fått masse komplimenter for. Vi var der utenom kamerafilming. Tipper det er best, det var helt OK med folk. Greit med folk første dagen, som en vanlig dag på kjøpesenter, men litt flere andre dagen - kanskje litt mer som en helgedag på kjøpesenter. Men var ikke fult og kunne få gå i fred og ingen kø inn. Fikk møtt Ola Conny og Morgan også. Jeg derimot hadde med for lite penger. Så masse mer jeg ville ta med hjem. Skal definitivt tilbake. Anonymkode: ceef5...504 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #9 Del Skrevet 1. august 2017 Flere som har vært der? Har de noe bra sminke der? Vet de har fått inn sminke fra svenske misslisibell, noen som har prøvd? Anonymkode: b9cab...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #10 Del Skrevet 1. august 2017 Bump! Anonymkode: b9cab...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #11 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg var der en gang, handlet masse leker! Veldig billig. Bursdagsgaver til barnas venner, smågaver etc. For eksempel var LEGO veldig billig da jeg var der. Anonymkode: 44542...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #12 Del Skrevet 2. august 2017 Bare de som vurderer å reise dit burde hatt hodene sine til en sjekk.. Anonymkode: 79f0a...354 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #13 Del Skrevet 2. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare de som vurderer å reise dit burde hatt hodene sine til en sjekk.. Anonymkode: 79f0a...354 Har du vært der selv? Ikke det nei, tenkte meg det... Du burde kanskje sjekke hodet ditt selv for forutinntatthet og fordommer. Jeg har vært på Ullared. Synes det var verdt turen. Var der i mai, så lite folk i forhold til hva jeg har sett på tv. Utrolig billig såpe/sjampo/balsam-avdeling, Kjøpte masse og har et greit lager hjemme nå. Det samme med tannbørster og tannkrem. Jordan tannbørster til omtrent halv pris. Godt utvalg av fine barneklær og også en god del fint til damer. Herreavd var jeg ikke innom. Og så har de myyyyye fint til dyr. Kjøpte en god del bra stæsj til hesten :-) Anonymkode: 7cd24...68e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 2. august 2017 #14 Del Skrevet 2. august 2017 På 1.8.2017 den 19.48, AnonymBruker skrev: Flere som har vært der? Har de noe bra sminke der? Vet de har fått inn sminke fra svenske misslisibell, noen som har prøvd? Anonymkode: b9cab...f5e De har iallfall de "vanlige" merkene som isadora, max factor, loreal osv. I tillegg til lumene og wet`nwild vet jeg iallfall Hørt de har sminkekoster fra RT også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 2. august 2017 #15 Del Skrevet 2. august 2017 Vært der, og drar aldri tilbake. Helt vilt med mennesker . Det som er billig er samme kvalitet som fra sparkjøp, europris osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megibergen Skrevet 2. august 2017 #16 Del Skrevet 2. august 2017 Har vært der flere ganger. Ja, du spare mye på enkelte ting nei, det er ikke så mange gale folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #17 Del Skrevet 2. august 2017 Hva er galt med europris og nille? Ser noen her nevner det, favorittplassene mine til ting som plastbokser, oppbevaring (kurver, kister, etc), krukker, pledd og slike ting, synes ikke det har dårlig kvalitet. Kjøper også notatbøker, skrivesaker, sjampo og såper (er jo akkurat samme merkene som i butikken) og godteri der. Har kjempelyst til å dra til ullared, men det er jo ganske langt unna Noen som vet om de har mye bra til katt og hund der? F.eks leker, seler, senger etc? Anonymkode: 6b98f...5a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #18 Del Skrevet 2. august 2017 Var i ullared i september eller oktober for noen år siden, altså utenfor sesongen og da var det ikke noe gærne folk der eller noe. Jeg fikk sjokk over hvor stort det var. De har en hel etasje for utstyr til hest, og veldig mye til katter og hunder. Jeg kjøpte veldig mye klær der, spesielt treningstøy. La meg si det slik at jeg har brukt de klærne veldig mye, og den dag i dag ser og kjennes de fortsatt nye ut. Billig var det også. Sier ikke at alt er super kvalitet, for det vet jeg ikke, men det jeg kjøpte, har jeg vært veldig heldig med. Ullared hadde også noen slags sportsbh'er til 19 kr stykket, angrer på at jeg ikke kjøpte 20 stk. Utrolig behagelige og veldig fine til feks styrketrening. Drar gjerne tilbake en gang til i livet, men ikke i sesongen, liker å gå i fred uten for mye stress og folk. Anonymkode: 211cf...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 3. august 2017 #19 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med europris og nille? Ser noen her nevner det, favorittplassene mine til ting som plastbokser, oppbevaring (kurver, kister, etc), krukker, pledd og slike ting, synes ikke det har dårlig kvalitet. Kjøper også notatbøker, skrivesaker, sjampo og såper (er jo akkurat samme merkene som i butikken) og godteri der. Har kjempelyst til å dra til ullared, men det er jo ganske langt unna Noen som vet om de har mye bra til katt og hund der? F.eks leker, seler, senger etc? Anonymkode: 6b98f...5a7 Sist jeg var der solgte de iallfall en god del leker, senger, børster, mat, godbiter osv til katter og hunder Tenkte å reise dit om noen uker, så kan eventuelt oppdatere da! Endret 3. august 2017 av pessimistisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 3. august 2017 #20 Del Skrevet 3. august 2017 Vi har hytte i Sverige, så vi er på Ullared titt og ofte. Holder oss stort sett unna høysesongen, men har vært der midt på sommeren noen ganger og da har det vært både stappfullt, men også greit med folk andre ganger. Kvaliteten er forskjellig, men det er bare å styre unna "billig ræl". Vi kjøper endel sminke av kjente merker, måltidserstatninger, utstyr til mobilen og gaver (lego, hello Kitty osv.). Holder oss stort sett til kjente merker. Har ikke kjøpt klær der, det er ikke helt min smak. Maten i salatbaren er helt grei og veldig billig for en familie på 5. Vi fyller også opp med tannbørster, tannkrem, tannpirkere, bind osv. Har liste og vet hva som er superbillig. Kjøpte store badehåndklær for noen år siden. Tror de kostet 29 kr. De holder seg like godt ennå. Hvert år kjøper jeg med noen noen nye (og har endt opp med altfor mange). De har vel gått opp litt i pris nå, men forsatt veldig billig. Prisene er generelt høyrere i høysesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå