Gå til innhold

La Guitarra Restaurant i Oslo?


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Étoile

Åja, da så... :wink:

Fikk lyst på tapas nå, *sulten*. Hvis dere er ute etter tapas er Delicatessen på Grünerløkka supert forresten! De har litt annet på menyen, men husker ikke helt hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der flere ganger, og kan gjerne anbefale den. Utrolig hyggelig restaurant, med deilig spansk mat. Er man flere, lager de gjerne en kjempestor paella. Det er sikkert lurt å bestille bord, da det pleier å være ganske fullt der.

Prisnivået er sånn midt på treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr "midt på treet", Morrison? Hovedretter rundt 200 kroner, eller dyrere/billigere?

... bare for å mase, liksom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var der for ca 20 år siden med min aller første store flamme. Husker det som kjemperomantisk med folk som sang spanske sanger ved bordet og sånn.

Jeg vil ikke tilbake, det ødelegger sikkert det gode minnet jeg har fra stedet..... :hjerter:

--

Tiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for ca 20 år siden med min aller første store flamme. Husker det som kjemperomantisk med folk som sang spanske sanger ved bordet og sånn.  

Jeg vil ikke tilbake, det ødelegger sikkert det gode minnet jeg har fra stedet..... :hjerter:  

--

Tiger

Hey! Du har skrevet det jeg skulle skrive... bortsett fra at jeg kunne tenke meg å ta en tur dit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg bestilte bord der' date=' jeg, Morrison! Stoler på dine gode råd, vet du!! :wink:[/quote']

Håper du får det hyggelig, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var der mye for leeenge siden -- og på nytt igjen for ikke så veldig lenge siden.. og det var like vellykket som første gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom derfra nå - deilig mat og en utrolig koselig kelner!! Spiste entrecote med rødvinssaus og fløtegratinerte, det var veldig, veldig godt! Noen i selskapet valgte breiflabb med tilbehør, det var visst også meget vellykket!

... Hovedrettene lå litt under 200 kroner per stk, forretter rundt 50-80 kroner. Og det smakte rett og slett deilig!!

Vi var de eneste der nå, siden det var tidlig på ettermiddagen. Kelneren var veldig dyktig, han kom med gode råd og var oppmerksom, men ikke "klengete".

Altså: La Guitarra anbefales virkelig!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...