Gå til innhold

Brenne bort slimhinne ved mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen gjort det? Er det vondt etterpå? Jeg må muligens dette etter 15 år med fossefall blødninger hver mnd og kronisk jernmangel. Leser litt på nett her at det kan bli hull på livmoren og det skremmer meg. Men nå er jeg så lei av å blø kraftig hver mnd type skift hver halv time og krype til toalett + all klesvasken det blir.....og utgifter på bind. 4-5 pk bind pr mnd blir dyrt i lengden.

Anonymkode: 3e6a4...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe som du bør snakke med gynekologen om, da ingen på et forum kan gi deg svar om risiko for komplikasjoner. 

Anonymkode: 57b58...96c

Skrevet (endret)

Tenker du på inngrep der man bruker ballong med varmt vann?

Det har jeg gjort, og det var genialt! Slutta å blø, og livet ble veldig mye bedre. Har ei venninne som har samme erfaring. 

Ikke vondt etterpå, litt murring...men ifht menssmerter...ingenting mot det  

Alle inngrep er potensielt farlig, men dette er et ganske enkelt inngrep. Snakk med gynekolog, og gi deg sjøl en klapp på skuldra for at du prøver å løse ubehaget ditt. 😊

Endret av Flua
Skrevet

Takk for svar. Hørtes greit ut. Fikk du narkose? Og blir man sykemeldt?

Anonymkode: 3e6a4...548

Skrevet

Ikke full narkose, men jeg var rimelig vekk. Anestesilegen satt hele tiden og ga mer ved ubehag. Mulig jeg fikk litt ekstra, jeg ba om å ikke kjenne noe smerter, da jeg har slitt mye med smerter/inngrep i underlivet oppigjennom årene.

Jeg tror jeg var hjemme et par dager...husker ikke. Prøv å få time onsdag/torsdag, da er du nok fin igjen over helgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...