AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Jeg føler meg ikke helt pigg idag. Jeg er svimmel. Var nettopp på butikken, og i kassen måtte jeg ta meg for fordi jeg ble så svimmel. Var redd jeg skulle svime av. Jeg er ganske svimmel enda selvom jeg nå ligger på sofaen. I tillegg er jeg ganske slapp i kroppen, kvalm og har frøset i hele dag. Nå har jeg bare spist en skål med nudler i dag da, så kan være matmangel. Men jeg har rett og slett ikke noe matlyst. Er så kvalm at jeg er redd jeg kaster opp hvis jeg spiser noe mer nå. Hva er dette for noe? Kan det være sykdom på gang, eller har jeg bare en dårlig dag? Anonymkode: ed1d2...f38
Million Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Du brygger kanskje på prets influensa eller noe, kanskje bare en forkjølelse på vei. Umulig å si, da svimmelhet ikke er noe konkret å bygge en diagnose på. Man kan bli svimmel og uvel av en hel masse årsaker. Du får spise litt, tross alt, før du legger deg i kveld. Ellers så tror jeg nok kroppen vår tåler en dag eller to med lite mat uten at det er noen krise, altså. Vi er vel strengt tatt skapt fra naturens side for å spise sjeldnere enn 3-4 regelmessige måltider om dagen som er normalen i vår vestlige, moderne verden. Så noen skade tror jeg ikke det gjør, om du har dårlig matlyst i dag og helst ikke vil spise. God bedring.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 15 minutter siden, Million skrev: Du brygger kanskje på prets influensa eller noe, kanskje bare en forkjølelse på vei. Umulig å si, da svimmelhet ikke er noe konkret å bygge en diagnose på. Man kan bli svimmel og uvel av en hel masse årsaker. Du får spise litt, tross alt, før du legger deg i kveld. Ellers så tror jeg nok kroppen vår tåler en dag eller to med lite mat uten at det er noen krise, altså. Vi er vel strengt tatt skapt fra naturens side for å spise sjeldnere enn 3-4 regelmessige måltider om dagen som er normalen i vår vestlige, moderne verden. Så noen skade tror jeg ikke det gjør, om du har dårlig matlyst i dag og helst ikke vil spise. God bedring. Okei. Takk for hjelpen. Anonymkode: ed1d2...f38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå