AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Jess. Touchpaden er følsom, og før jeg visste ordet av det hadde jeg trykket på ikonet for bluetooth på oppgavelinjen og fjernet det. Tenkte dog det skulle være en enkel sak å finne frem igjen, men nei. Ingen bluetooth-instillinger eller enheter ses å finne på enheten. Jeg får heller ikke enheten opp på maskinen. Hurtigtasten Fn+trådløs fungerer heller ikke slik som den pleier. Normalt ville jeg få opp 2 brytere på skjermen. 1 for å slå av og på trådløst nett og 1 for å slå av og på bluetooth. Nå slår den bare av og på trådløst nett uten at noen bryter kommer opp på skjermen. Virker som hele greia har forsvunnet. Om den var deaktivert hadde man vel fått den opp i enhetsbehandling? Maskinen er av type Acer V3-571 og kom opprinnelig med Win7 programvare. Finner ingen oppførte enheter i listen under Kontrollpanel --> Avinstaller et program, ligger ikke som et valg under enheten Batteri i Enhetsbehandling, får ingen alternativer for bluetooth når jeg prøver å kjøre hrdwwiz. Gikk inn på Acer sine nettsider og lastet ned den gamle driveren fra 2012, men WIN OS blokkerer utgiveren Broadcom når jeg skal kjøre .exe-fila og henviser meg bare til "etellerannetstedjegmåfinneselv for å deaktivere blokkeringen". Høyreklikket fila og valgte egenskaper og "fjern blokkering". Kjørte fila igjen og får beskjed om at systemansvarlig har deaktivert mulighet for å kjøre fila. Kontakt systemansvarlig Så her stopper det. Rimelig irritert på Win10 nå Anyone? Anonymkode: 4b8a4...a97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå