AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Siden kjæresten min ikke stoler på meg og mine preferanser og ikke tør å skrive her så gjør jeg det for han...han er usikker på om på om penisen hans er gjennomsnittlig/liten eller stor og om dette er hva flertallet kvinner foretrekker??!! Den er 17 cm lange og 13,5 cm tykk. Anonymkode: 34c6b...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Den er over snittet Anonymkode: 19857...c4f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Spør typen din hvorfor det er viktigere hva andre syns enn det du gjør. Han skal sikkert bytte deg ut. Anonymkode: 7fff6...291 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør typen din hvorfor det er viktigere hva andre syns enn det du gjør. Han skal sikkert bytte deg ut. Anonymkode: 7fff6...291 Håper da ikke det :-( Anonymkode: 34c6b...cf8
Inwe Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Aner ikke omkretsen på min samboers, men den er 17 cm iallefall. Perfekt for min del. Har både hatt lengre og kortere, men foretrekker en penis rundt den lengden. Akkurat kort nok til at den ikke butter i livmorstuppen og akkurat lang nok til at den kommer så dypt som jeg foretrekker. Men det er individuelle preferanser på det også. Det viktigste for han bør jo være at du liker størrelsen på penisen hans.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 1 minutt siden, Inwe skrev: Aner ikke omkretsen på min samboers, men den er 17 cm iallefall. Perfekt for min del. Har både hatt lengre og kortere, men foretrekker en penis rundt den lengden. Akkurat kort nok til at den ikke butter i livmorstuppen og akkurat lang nok til at den kommer så dypt som jeg foretrekker. Men det er individuelle preferanser på det også. Det viktigste for han bør jo være at du liker størrelsen på penisen hans. Sagt akkurat det samme til han som du skriver. Ikke før lang slik at den butter oppi og at jeg både bar prøvd større og mindre før og ingen er som han. Anonymkode: 34c6b...cf8 1
Inwe Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sagt akkurat det samme til han som du skriver. Ikke før lang slik at den butter oppi og at jeg både bar prøvd større og mindre før og ingen er som han. Anonymkode: 34c6b...cf8 Hatt mang en samtale med samboeren om det samme, da han også synes sin var fort kort. Det var ikke populært første gangen jeg sa jeg hadde hatt større, men ikke synes det var noe særlig. Han trodde meg rett og slett ikke. Har fortsatt å fortelle han hvor fin penis han har, hvordan den fyller meg opp og at jeg liker hans penis bedre enn de andre jeg har prøvd. Rett og slett bygge opp selvtilliten hans ved å snakke pent om penisen hans. Er lenge siden sist jeg har hørt han synes han er for liten. Tok litt tid, men det funket til slutt 😉 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 1 minutt siden, Inwe skrev: Hatt mang en samtale med samboeren om det samme, da han også synes sin var fort kort. Det var ikke populært første gangen jeg sa jeg hadde hatt større, men ikke synes det var noe særlig. Han trodde meg rett og slett ikke. Har fortsatt å fortelle han hvor fin penis han har, hvordan den fyller meg opp og at jeg liker hans penis bedre enn de andre jeg har prøvd. Rett og slett bygge opp selvtilliten hans ved å snakke pent om penisen hans. Er lenge siden sist jeg har hørt han synes han er for liten. Tok litt tid, men det funket til slutt 😉 Har han en tykk penis da? Større en 14 tror du? Anonymkode: 34c6b...cf8
Arabella Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 Hvor gamle er dere som er så opptatt av penisens beskaffenhet, guttene spesielt? Det er sikkert 123456789 tråder om dette. 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Hvor gamle er dere som er så opptatt av penisens beskaffenhet, guttene spesielt? Det er sikkert 123456789 tråder om dette. Han er og håper dette kan hjelpe han å forstå at jeg snakker sant. Anonymkode: 34c6b...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #11 Skrevet 12. januar 2017 Spør han om hvordan han hadde følt det om du nektet å tro på at han liker kroppen din. Spør han om han hadde likt det om du ikke stolte på han og det han sa. Anonymkode: f6d1f...8ef 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #12 Skrevet 12. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spør han om hvordan han hadde følt det om du nektet å tro på at han liker kroppen din. Spør han om han hadde likt det om du ikke stolte på han og det han sa. Anonymkode: f6d1f...8ef Har egentlig gjort det, men han sier det er noe annet når det kommer til noe så personlig som penisen. Anonymkode: 34c6b...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #13 Skrevet 12. januar 2017 Altså, hva du liker trenger ikke bety så mye i denne sammenhengen. Jeg er fornøyd med min Toyota Yaris, den oppfyller alle mine behov og jeg er blitt glad i den. Men jeg ville aldri sagt nei takk til en Mercedes Maybach om jeg hadde blitt tilbudt en. Faktisk hadde sendt Toyotaen på skraphaugen uten å blunke. Mannen din lurer på om han er din Toyota Yaris. Anonymkode: 02801...9db 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #14 Skrevet 12. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, hva du liker trenger ikke bety så mye i denne sammenhengen. Jeg er fornøyd med min Toyota Yaris, den oppfyller alle mine behov og jeg er blitt glad i den. Men jeg ville aldri sagt nei takk til en Mercedes Maybach om jeg hadde blitt tilbudt en. Faktisk hadde sendt Toyotaen på skraphaugen uten å blunke. Mannen din lurer på om han er din Toyota Yaris. Anonymkode: 02801...9db Hmm, skjønner hva du mener. Han er absolutt ikke noe. Toyota yaris, men legger selvfølgelig ikke skjul på at det finnes enda mer perfekte peniser både i form og str der ute for alle så blir litt feil og sammenligne med det. Anonymkode: 34c6b...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #15 Skrevet 12. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig gjort det, men han sier det er noe annet når det kommer til noe så personlig som penisen. Anonymkode: 34c6b...cf8 Da får du spørre hva han hadde synes dersom du ikke trodde på at han likte musa di og skulle stille spørsmål ved dette hele tiden. Usikkerhet er en sår og vanskelig ting, men det kan tære på relasjoner. Dersom det går så langt at du må be fremmede kvinner om bekreftelse på hans penis, så tipper jeg det er på tide med en alvorsprat. Anonymkode: 79ee4...31d 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #16 Skrevet 12. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, skjønner hva du mener. Han er absolutt ikke noe. Toyota yaris, men legger selvfølgelig ikke skjul på at det finnes enda mer perfekte peniser både i form og str der ute for alle så blir litt feil og sammenligne med det. Anonymkode: 34c6b...cf8 Du bekrefter vel egentlig bare hans mistanke og roten til hans behov for bekreftelse. Du innrømmer altså at det finnes peniser der ute som er enda mer perfekt for deg enn hans. Det er bare en måte å møte hans usikkerhet på. Du må støtte han i anerkjennelsen om at det finnes bedre peniser for der ute enn hans. Det er et faktum det ikke er mulig å komme bort fra, og som gjelder alle menn. Det finnes alltid noen som er bedre uansett hva det er snakk om. Men samtidig kan du forsikre han om at hans penis er så nær perfekt for deg, at sjansen for at du skal treffe en mann med bedre penis er forsvinnende liten. Så liten at det kan sammenlignes med å vinne i lotto. Anonymkode: 02801...9db 1
Gjest Axl Rose Skrevet 12. januar 2017 #17 Skrevet 12. januar 2017 Er dere tenåringer ts? Den er stor nok og har har virkelig 17cm så synes han det selv. Jeg har også 17cm og synes det er mer en nok. Dere under 20 år må huske dette. Det er sjelden noen som har over 20cm i Norge (i afrika kanskje er det mer normalt?) og det er litt for stort for de fleste. De som sier de har det skryter på seg det de tror er normalt for hva kvinnfolka elsker. De er som regel veldig unge og/eller veldig usikker og uvitende. Så 17 cm bør han være jævlig fornøyd med.
Inwe Skrevet 12. januar 2017 #18 Skrevet 12. januar 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han en tykk penis da? Større en 14 tror du? Anonymkode: 34c6b...cf8 Aner ikke. Størrelsen i cm betyr ikke så mye for meg. Grunnen til at jeg vet lengden er at han fortalte det. Tykkelsen har han ikke snakket om. Jeg liker tykkelsen da, veldig fornøyd med størrelsen generelt. 52 minutter siden, Arabella skrev: Hvor gamle er dere som er så opptatt av penisens beskaffenhet, guttene spesielt? Det er sikkert 123456789 tråder om dette. Tror ikke det har så mye med alder å gjøre. Min samboer har/hadde dårlig selvtillit på det området og var derfor veldig opptatt av størrelse. Han er 34 og var 33 da vi møttes.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #19 Skrevet 12. januar 2017 (endret) 1 time siden, Inwe skrev: Hatt mang en samtale med samboeren om det samme, da han også synes sin var fort kort. Det var ikke populært første gangen jeg sa jeg hadde hatt større, men ikke synes det var noe særlig. Han trodde meg rett og slett ikke. Det er fordi endel menn lever i den villfarelsen at "jo større penis jo bedre er det". Litt som med den bil-analogien som ble nevnt her med å være fornøyd med å kjøre en Toyota Yaris (liten til normal størrelse penis) men man kaster den rett på skrothaugen (man dumper kjæresten) dersom man får sjansen til å kjøre en Maybach (ny kjæreste med monster-penis). For å dra den analogien litt videre, så er det faktisk en ganske så smertefull opplevelse å leve med en Maybach (som er en av de største konvensjonelle bilene med tanke på lengde og bredde) dersom man ikke får ordentlig plass til den i sin egen garasje... Når menn med over snittet størrelse peniser som TS og @Inwe sine kjærester er usikre på sin egen størrelse, da er det noe psykologisk som ikke er helt 100%. Man kan kanskje kalle det et penis-kompleks? Endret 12. januar 2017 av PseudonymBruker
Inwe Skrevet 12. januar 2017 #20 Skrevet 12. januar 2017 25 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Det er fordi endel menn lever i den villfarelsen at "jo større penis jo bedre er det". Litt som med den bil-analogien som ble nevnt her med å være fornøyd med å kjøre en Toyota Yaris (liten til normal størrelse penis) men man kaster den rett på skrothaugen (man dumper kjæresten) dersom man får sjansen til å kjøre en Maybach (ny kjæreste med monster-penis). For å dra den analogien litt videre, så er det faktisk en ganske så smertefull opplevelse å leve med en Maybach (som er en av de største konvensjonelle bilene med tanke på lengde og bredde) dersom man ikke får ordentlig plass til den i sin egen garasje... Når menn med over snittet størrelse peniser som TS og @Inwe sine kjærester er usikre på sin egen størrelse, da er det noe psykologisk som ikke er helt 100%. Man kan kanskje kalle det et penis-kompleks? Jeg vet litt av grunnene til min kjærestes selvtillitsproblemer så jeg kan se hvor dette kommer fra. Nå har jeg som sagt styrket selvtilliten hans på det. Jeg har forklart han at jeg har vært bort i større, noe som var smertefullt og ikke helt min greie. Så etterhvert når han trodde på det skjønte han at jeg heller vil ha en avensis enn en maybach. Endte opp med en god stasjonsvogn og er veldig fornøyd med det. Noen menn må bare lære at selvom størrelsen teller, er det ikke slik at jo større jo bedre 😉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå