Gå til innhold

Graveringspenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen erfaringer med å kjøpe en graveringspenn? Og hvor kjøpte du den? Funker den bra?

Jeg vil gjerne kjøpe en selv og vil gjerne ha litt tips. :) 

Denne vurderer jeg å kjøpe: https://www.sloyd-detaljer.no/kategorier/tre-og-metallsloyd/metall/verktoy-tilbehor/graveringspenn-pid0923#Description

Anonymkode: 2c928...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen erfaringer med å kjøpe graveringspenn? Og hvor kjøpte du den? Fun ker den bra?

Jeg kjøpe en selv og vil gjern e ha litt tips. :) 

Denne vurderer jeg å kjøpe: https://www.sloyd-detaljer.no/kategorier/tre-og-metallsloyd/metall/verktoy-tilbehor/graveringspenn-pid0923#Description

Anonymkode: 2c928...977

Kjøpte min for år siden, kjøpte på sparkjøp. Funket bra. Har sett på linken, den penn du la ved her, syns den så mye nettere enn min, estetisk mye flottere, og tror det er fordel med batteridrevet (det var ikke min), for da kan du sitte hvor du vil, uten ekstra ledning osv. Ville gått for den du viser her! Har du gravert før? Anbefaler deg å teste ut på et prøve glass eller treverk eller hva du skal gravere på, da vet du hvilken vei/måte du vil holde pennen, hvilket trykk du vil legge på pennen osv! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, January 12, 2017 den 11.03, Forundret.. skrev:

Hvis du kjøper den vennligst informer om den er god :)

Will do! 

På Thursday, January 12, 2017 den 23.53, Lykkehjerte skrev:

Kjøpte min for år siden, kjøpte på sparkjøp. Funket bra. Har sett på linken, den penn du la ved her, syns den så mye nettere enn min, estetisk mye flottere, og tror det er fordel med batteridrevet (det var ikke min), for da kan du sitte hvor du vil, uten ekstra ledning osv. Ville gått for den du viser her! Har du gravert før? Anbefaler deg å teste ut på et prøve glass eller treverk eller hva du skal gravere på, da vet du hvilken vei/måte du vil holde pennen, hvilket trykk du vil legge på pennen osv! :)

Har ikke gravert før, nei. Tenkte å bruke den til å markere verktæyet mitt. Litt metall, plast, teflon osv. Takk for tips! 

Anonymkode: 2c928...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...