Gjest Ingenting2 Skrevet 12. juni 2017 #61 Skrevet 12. juni 2017 På 12.1.2017 den 9.25, Gjest canacas skrev:
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #62 Skrevet 12. juni 2017 Det varierer fra land til land osv. I det ladet moren min er fra er de kostbare, ganske mange latinere er vanskelig å få, det er de kjent for. I norge er det kjent for å være lette på tråden, samme i thailand (albania?) osv også. Skal si det faktisk er ganske mange som selger seg her i norge, ganske mange. Nødvendigvis trenger du ikke å se de i alle gater, mange ser helt normale ut eller selger via nett. Synes ikke man skal dømme folk etter om de har seg med mange eller ikke. Om norske kvinner er løse, så er det jo bare å reise til et land der de er kostbare. Anonymkode: 06077...c0d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #63 Skrevet 12. juni 2017 Alle kvinner er horer. Oppmerkomshetshorer. For den rette mannen. Anonymkode: a68d9...eff
HanneBenny Skrevet 24. juni 2017 #64 Skrevet 24. juni 2017 Ah, så alle norske kvinner er horer, ja. Er det derfor jeg stadig føler en trang til å kle meg i et antrekk som skriker "knull meg", og vanke rundt rådhusplassen..... kjekt å vite! 1
Gjest Coolaid Skrevet 24. juni 2017 #65 Skrevet 24. juni 2017 På 12.1.2017 den 9.21, AnonymBruker skrev: ....er det noen som mener. Men jeg er ikke enig i dette. Kommentar? Anonymkode: 13922...bba Den dårligste starten på en tråd ever ! ! !
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #66 Skrevet 24. juni 2017 På 15.1.2017 den 14.09, FruKG skrev: Jeg driter i om noen kaller meg hore. Jeg selger ikke sex og synes det blir feil, men om det gir noen glede å kalle meg for det så greit nok. Jeg har hatt sex med mange og er vant til å høre at jeg er ei hore, billig, tøs, ludder osv. Jeg forstår ikke behovet for å sette et stempel på meg fordi jeg liker sex, men det bryr meg egentlig fint lite. Det er bare et problem om det er noen som tar seg nær av det, og sikkert en måte å spre feilaktige rykter på. Det er ikke bra. Norske kvinner er ikke horer, det er bare de som selger sex som er det. FruKG har talt på vegne av sine medkvinner. Når fikk jeg et veldig mye bedre inntrykk av kvinnene som ligger rundt Anonymkode: e7b6f...b24
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #67 Skrevet 24. juni 2017 Synes "alle" driver med hor jeg. Menn som kvinner. Dette under paraplyen "seksuell erfaring" og nytelse. Dette synes folk skal begrense til mens de er unge(16-35) og single. Utropskap og hor under forhold er etter min mening moralsk forkastelig, uansett kjønn. 50/50 delingen mellom kjønnene for utroskap idag tyder i retning av en fremtid med polyamori og hvor man kan gå over til nabo-dama/mannen for et knull uten at ens livspartner/kjæreste skulle føle seg støtt av det. ELLER så vil folk søke mer i retning av sex som noe "hellig". Anonymkode: 385fb...566 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #68 Skrevet 24. juni 2017 På 12.1.2017 den 11.39, brownbrown skrev: sette alle damer på under en kam Sitter de under kammen? Anonymkode: 86193...a9a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #69 Skrevet 25. juni 2017 Horer er de ikke. Men jeg vil si de er løsslupne, råtten moral, dårlige holdninger og lite selvrespekt. Man kan se det hver helg på byen, og hver dag her på forumet. ONS, fuckfriend, antall partnere osv. Norske kvinner byr meg i mot. Anonymkode: 4cdc4...71e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #70 Skrevet 25. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Horer er de ikke. Men jeg vil si de er løsslupne, råtten moral, dårlige holdninger og lite selvrespekt. Man kan se det hver helg på byen, og hver dag her på forumet. ONS, fuckfriend, antall partnere osv. Norske kvinner byr meg i mot. Anonymkode: 4cdc4...71e For et trist liv du må ha, tenk å tro at alle damer har lite selvrespekt og er løsslupne.. folk er forskjellig. Anonymkode: 9bede...b1f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #71 Skrevet 25. juni 2017 Og norske menn er halliker og horekunder Anonymkode: b8dbc...ef8 1
Horten Market Skrevet 25. juni 2017 #72 Skrevet 25. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Horer er de ikke. Men jeg vil si de er løsslupne, råtten moral, dårlige holdninger og lite selvrespekt. Man kan se det hver helg på byen, og hver dag her på forumet. ONS, fuckfriend, antall partnere osv. Norske kvinner byr meg i mot. Anonymkode: 4cdc4...71e Det er en klar sammenheng mellom selvrespekt og slik oppførsel, ja. Men du hadde fått et bedre liv om du så kvinner hver for seg, ikke som en gruppe. Som du vet driver menn også slik, men du er vel ikke en av dem? Så finnes sikkert ditt kvinnelige motstykke som heller ikke bedriver slik aktivitet. Generelt har jeg møtt flere kvinner som har verdighet og selvrespekt, enn som ikke har det. Men lar du din oppfatning av kvinner styres av media, vil du nok få et annet inntrykk. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #73 Skrevet 25. juni 2017 På 12.1.2017 den 20.01, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Si at en kvinne vil ha forhold og aktivt leter etter en partner: hun går på én date per mnd. Ingen av dem hun treffer vil ha forhold, siden det regnes som "Mann" blant norske feige og tafatte menn å behandle kvinner som søppel og kaste borte tiden deres. I løpet av et år treffer hun og blir avvist av 12 menn. Der hun lå med 4 av dem fordi de var kjærestemateriale for henne. Over 10 år som singel har hun da ligget med 40! menn. Og da er hun selvfølgelig horete fordi hun har hatt mange partnere, selv om hun antagelig er fullstendig sulteforet på sex med sex gjennomsnittelig én gang i kvartalet. Ohh the ironi.. Anonymkode: fbf37...1e1 Skal vi leke finn feministen? Anonymkode: 3b3fc...294
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #74 Skrevet 25. juni 2017 Hva om folk slutter å ta trollingen fra abdullah i storgata seriøst? Anonymkode: 3b3fc...294
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #75 Skrevet 25. juni 2017 Jeg er overbevist om at en grunnen til at psykiske problemer er så hyppig i samfunnet er at den tradisjonelle familien har blitt mindre stabil. Kvinner bli mødre, mens menn velge om de vil bli fedre. Det er tydeligvis flere og flere som velger å ikke inngå en kontrakt for fordelene blir mindre. Anonymkode: fa430...dc3
student86 Skrevet 25. juni 2017 #76 Skrevet 25. juni 2017 Snakk om å skjære alle over en kam! Det er dumt og begrensende å tro at alle norske kvinner oppfører seg likt pga egne erfaringer og media. Tror dere virkelig at jenter/kvinner som er tilbakeholdne med å ligge med flest mulig, er de som skriker høyest om det? Tror dere det er interessant for media å løfte frem? Nei takk til denne generaliseringen og nei takk til å fordømme norske kvinner som helhet, samme hvem som har gjort ditt og datt. Vi er alle verdifulle. 1
Horten Market Skrevet 26. juni 2017 #77 Skrevet 26. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overbevist om at en grunnen til at psykiske problemer er så hyppig i samfunnet er at den tradisjonelle familien har blitt mindre stabil. Kvinner bli mødre, mens menn velge om de vil bli fedre. Det er tydeligvis flere og flere som velger å ikke inngå en kontrakt for fordelene blir mindre. Anonymkode: fa430...dc3 Dette har for så vidt støtte i moderne psykologi, men ingen vil si det høyt, for da blir det bråk. I tilfeller der mødre er emosjonelt eller intellektuelt utilstrekkelig for barnet, kan fedre tenkes å kompensere for mangelen, og dermed unngå livslange personlighetsforstyrrelser. Kjernefamilien er beskyttende mot psykiske vansker.
Horten Market Skrevet 26. juni 2017 #78 Skrevet 26. juni 2017 På 25.6.2017 den 9.56, student86 skrev: Tror dere virkelig at jenter/kvinner som er tilbakeholdne med å ligge med flest mulig, er de som skriker høyest om det? Er det ikke pussig at promiskuitet får mest blest og hyllest? I filmer, musikk og kultur, i media, overalt figurerer lettkledde kvinner som skaper promiskuitet som ideal. Men selv en del av disse kvinnene lever helt annerledes enn de predikerer, i positiv forstand. Flere av tidenes største kvinnelige sexsymboler har levd trofast i monogame parforhold hele sitt voksne liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå