Gå til innhold

Norske kvinner er horer.

Fremhevede innlegg

Gjest canacas
Skrevet
7 minutter siden, Bare_meg skrev:

Det jeg lurer på er hvorfor så mange, og ofte menn, og ofte menn av utenlandsk opprinnelse, er så opptatt av andre menneskers seksualliv. Hvorfor skal man bry seg om hvor mange menn kvinner har ligget med? Javisst, i bibelsk betydning er mange norske kvinner horer, all den tid hor er å ha sex utenfor ekteskap, punktum. Men og så? Som om ikke mange menn også er horer når de ligger med kvinner utenfor ekteskap? De som påstår at andre er horer er ofte det samme selv. Og da kommer jeg tilbake til mitt poeng: Hvorfor påpeke de åpenbare? Hvorfor bry seg? Og hvorfor blande seg inn i andres sexliv dersom man er like ille selv? Det lurer jeg faktisk ganske mye på. Hvorfor er det viktig for en horebukk å påpeke at andre også er horer? For dette dobbeltspill og hykleri er da ganske åpenlyst og åpenbart, ikke?

For tenk om alle bare kunne bry seg med sitt og ikke ha denne trangen til å blande seg inn i andres liv. Tenk hvor enkelt livet hadde vært da. Om alle også kunne få lov til å leve sitt liv uten redsel for hva naboen måtte mene.

Ellers er jeg enig i alle som setter seg ned og henter pop-corn. For det er en interessant diskusjon... :popcorn:

:klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det heter interessert. Interesse må gå begge veier da. Skal en kvinne bli sammen med en fyr hun ikke liker på den romantiske måten bare av praktiske grunner? Kvinner er mer kompliserte. Vi orker ikke ligge med noen vi ikke tenner på

Det gjør ikke de fleste menn heller. Det er bare de som liker å sette merkelapper på kvinner som tydeligvis har det på den måten.

Skrevet (endret)

4 timer siden, Klossmajor skrev:

Hore er en betegnelse som fungerer fordømmende om en persons seksualmoral, og rettes som oftest mot kvinner. Hvem man klistrer merkelappen hore på sier en del om ens egen seksualmoral. Som regel brukes ordet nedsettende om kvinner man oppfatter overdrevent promiskuøse. Salg av seksuelle tjenester trenger absolutt ikke være en del av bildet.

"Slut" is attacking women for their right to say yes.

"Friend Zone" is attacking women for their right to say no. 

And “difficult bitch” is attacking women for their right to call you on it.

Endret av Lithe.
  • Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, Lithe. skrev:

"Slut" is attacking women for their right to say yes. "Friend Zone" is attacking women for their right to say no. And “difficult bitch” is attacking women for their right to call you on it.

Nettopp! Jeg har faktisk ikke hatt ONS og få sexpartnere, men det siste jeg gjør er å kalle andre for horer og sluts. Er man i mot det så er man vanskelig

Anonymkode: 484cf...cc0

Skrevet

Ryddet for avsporinger, spekulasjoner og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet
23 timer siden, Lithe. skrev:

"Slut" is attacking women for their right to say yes. "Friend Zone" is attacking women for their right to say no. And “difficult bitch” is attacking women for their right to call you on it.

Ganske treffende det der. Pussig nok kommer slengbemerkningene i din første og tredje setning ikke sjelden fra kvinner selv.

Skrevet

Latterlig tittel, men om man går litt bort fra de stygge karakteristikkene så virker det som det har blitt mer akseptert blant kvinner (og menn) at mange kvinner liker ikke å binde seg, men være totalt seksuelt frie. Dette er selvfølgelig ikke horeri, men det er samfunnsutvikling som jeg lurer litt på hvor kommer til å ende hvis det øker i omfang. Kommer det tradisjonelle forholdet til å bli mer og mer vasket ut? 

Mens mange kvinner klager på at det er status blant menn å ha mange partnere, og at de tilsynelatende ønsker at kvinner som dem selv også skal få denne statusen når de lever ut sin frie seksualitet. Likevel er denne statusen blant menn først og fremst et ungdomsfenomen. Blant menn som nærmer seg 30 (meg selv) er det på langt nær status å ligge med mange. Det må være ute på landsbygda. Likevel synes kvinner (på 35+) og bruke dette som et påskudd for at det er status også for kvinner og leve ut sin frie seksualitet. Faktisk synes det for meg som at det blitt mer akseptert at kvinner på 40-50 går og tråler barer på søken etter sex enn at menn i samme alder gjør det. Jeg tok meg selv i å tenke det forleden dag da jeg observerte fire damer nær 50 år (vil jeg tro) gå rundt med svært utfordrende klær i byen. Selv om jeg generaliserer disse kvinnene en smule (litt for klærne, mest for væremåten) syns jeg det nesten er mer spesielt om jeg ser menn holde på på samme måten. Alle skjønner at disse kvinnene er frie kvinner som ønsker å finne noen de kan ha sex med, men hvis jeg ser menn i den alderen syns jeg bare det virker veldig rart. Så til dere som kjemper en bitter kamp for likestilling og frigjøring av kvinners seksualitet så synes det hvert fall for meg som dere har lykkes. 

Anonymkode: e7b6f...b24

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet
På 12.1.2017 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne visst ts egentlige motiv for å lage denne tråden.

Anonymkode: 80094...dde

Helt enig tenkte akkurat det samme

Skrevet (endret)
På Thursday, January 12, 2017 den 12.48, brownbrown skrev:

at menn er "horer " er sosialt akseptert . ettersom det faktisk skal endel til får at en mann får seg sex. dere kvinner kan lett få dere sex på dagen. og det er som oftest menn som oppsøker kvinner og ikke omvendt.... var faktisk noen som sa...og dette er skrevet av en kvinne hehhehe

" every time a man sleeps with a lot of women, he is called a stud. but if a woman sleeps with alot of men, shes called a slut, and people think its unfair.......nah..its completely fair, and i'll tell you why, alright? cause its fucking easy to be a slut. its fucking hardt to be a stud. to be a stud you have to be witty, charming, be well-dressed, have nice shoes, look good and have a fake job. to be a slut you jus have to be there. there are fat ugly sluts out there, there are no fat ugly studs"

det gir jo faktisk mening. og dette er skrevet av en voksen dame

Kanskje begge deler burde bli like sosialt akseptert. Folk må få bestemme over sine egne kjønnsorgan. Alle har rett på et sexliv. Er diskriminerende å mene at kun single menn + menn i forhold skal ha rett på sex mens at kun kvinner i forhold skal ha rett på sex. Single kvinner skal de aldri få lov å ha sex liksom? Og det er da mer slutty å aktivt lete etter sex. Er ikke kvinners feil at menn sliter mer med å få sex. Er mindre horete å være selektiv til hvem man ønsker å ligge med enn at man som mann ønsker å ta hva som helst bare de får.

Endret av Maleficenta
Gjest Coolaid
Skrevet
På 12.1.2017 den 9.21, AnonymBruker skrev:

....er det noen som mener. Men jeg er ikke enig i dette. Kommentar?

Anonymkode: 13922...bba

Ikke særlig greit at noen som helst kaller kona mi for hore. Det sier vel mer om personen som sier det enn personene som blir omtalt. 

Skrevet

Jeg driter i om noen kaller meg hore. Jeg selger ikke sex og synes det blir feil, men om det gir noen glede å kalle meg for det så greit nok. Jeg har hatt sex med mange og er vant til å høre at jeg er ei hore, billig, tøs, ludder osv. Jeg forstår ikke behovet for å sette et stempel på meg fordi jeg liker sex, men det bryr meg egentlig fint lite. Det er bare et problem om det er noen som tar seg nær av det, og sikkert en måte å spre feilaktige rykter på. Det er ikke bra.

Norske kvinner er ikke horer, det er bare de som selger sex som er det.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg går ikke under den betegnelsen der iallefall. Har kun sex når jeg har følelser. Har nok av tilbud om sex av menn som kun vil ha sex men jeg står over. Men sikkert de damer som gledelig ville hatt de sextilbudene ;) . Er attraktive menn som forsøker seg. Men her sier jeg neitakk når jeg føler at de kun vil leke..... Jeg har blitt lekt med før, og fått nok av slikt. Beste velfølelse er å ha sex med romantikk, kjærlighet og følelser. Lidenskap. :) 

Endret av VeronicaSelina
Skrevet (endret)

Det sier veldig mye om tankesettet til de få personene som mener sånt. De får vel bare mene dette da hvis de føler seg bedre av det... Hva mener du da ts om danske og svenske folk i såfall? Er det bare norske eller bare skandinaviske generelt sett som er det i følge disse (og hvem er de?)? De fortjener ikke noe svar, men du kan vel få noen setninger. Så de mener vi sitter på ei gullgruve altså? :fnise:

Er det alle norske kvinner det er snakk om? Fru Petterson som er i full jobb, med barn og vasking, full jobb og med ektemann bedriver hor etter at barna er lagt i følge disse som mener dette? God dag og god bedring. De får gå noen runder med seg selv i stedet.

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
På 12.1.2017 den 11.39, brownbrown skrev:

ts. kan ikke drive å sette alle damer på under en kam. men jeg er samt litt  enig i utsagned ditt ellers. norske kvinner er generelt billige. mange av de. men ikke alle. må nok takke media og hollywood som overseksualiserer hverdagen våres. 

Men hva med norske menn? Er de liksom moralsk høyborg seksuelt sett?

Skrevet
På 13.1.2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Latterlig tittel, men om man går litt bort fra de stygge karakteristikkene så virker det som det har blitt mer akseptert blant kvinner (og menn) at mange kvinner liker ikke å binde seg, men være totalt seksuelt frie. Dette er selvfølgelig ikke horeri, men det er samfunnsutvikling som jeg lurer litt på hvor kommer til å ende hvis det øker i omfang. Kommer det tradisjonelle forholdet til å bli mer og mer vasket ut? 

Mens mange kvinner klager på at det er status blant menn å ha mange partnere, og at de tilsynelatende ønsker at kvinner som dem selv også skal få denne statusen når de lever ut sin frie seksualitet. Likevel er denne statusen blant menn først og fremst et ungdomsfenomen. Blant menn som nærmer seg 30 (meg selv) er det på langt nær status å ligge med mange. Det må være ute på landsbygda. Likevel synes kvinner (på 35+) og bruke dette som et påskudd for at det er status også for kvinner og leve ut sin frie seksualitet. Faktisk synes det for meg som at det blitt mer akseptert at kvinner på 40-50 går og tråler barer på søken etter sex enn at menn i samme alder gjør det. Jeg tok meg selv i å tenke det forleden dag da jeg observerte fire damer nær 50 år (vil jeg tro) gå rundt med svært utfordrende klær i byen. Selv om jeg generaliserer disse kvinnene en smule (litt for klærne, mest for væremåten) syns jeg det nesten er mer spesielt om jeg ser menn holde på på samme måten. Alle skjønner at disse kvinnene er frie kvinner som ønsker å finne noen de kan ha sex med, men hvis jeg ser menn i den alderen syns jeg bare det virker veldig rart. Så til dere som kjemper en bitter kamp for likestilling og frigjøring av kvinners seksualitet så synes det hvert fall for meg som dere har lykkes. 

Anonymkode: e7b6f...b24

Nei, for noe tull og det du mener er mannsjåvinisme rett og slett.
Hvordan kler disse damene seg mener du? Hva mener du er utfordrende kledd? Man trenger ikke være bitter selvom man er for likestilling. Flere av dem er stolte av kampen de fører i likestillingens navn.

Anonymkode: 8143f...33b

Skrevet

Ordet hore er ganske feil å bruke. Kanskje lett på tråden passer bedre? 
Men ja Norske kvinner er lette på tråden, jeg er halvt norsk, og moren min er halvt nord amerikansk og halvt sør amerikansk. Merker store forskjellen på miljø her i norge og der borte. I Norge skal det ikke så mye til å få seg noe på byen, samme i Thailand. Jeg har aldri hatt meg med menn jeg ikke er sammen med. Vært med en person, søsteren min har vært med kun en person, andre søsteren min to personer, moren min har også vært med kun to personer i løpet av livet sitt. 
Det er fordi i noen land liker de å være kostbare. Jeg liker å føle meg kostbar, og vil ha antallet minst mulig med hvor mange man har ligget med. Hjelper ikke om menn sier "Jeg sier det ikke til noen." For det er ikke det jeg bryr meg om, det jeg bryr meg om er hvor mange jeg har ligget med. Hadde følt meg lett på tråden om jeg lå med en fra byen etter fylla. Kommer aldri til å skje. 

Anonymkode: 06077...c0d

• Liker 3
Skrevet

Det er kun kjærester de har ligget med. 

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bare de kvinnene som driver hor er horer. 

Anonymkode: 6f4c7...b04

Skrevet

Det finnes ganske enkelt, veldig få norske horer. Har ikke møtt på en eneste på sikkert 10 år, men så har jeg ikke bodd i oslo siden heller :P Det er nok mest utenlandske horer i gatene, ihvertfall åpenlyst.

Hvis du refererer til at norske damer er lett på tråden og har dårlig moral når det gjelder hankypanky. Tja, tror egentlig norske damer er mer kresne på hvem de har seg med kontra mange andre land. Dette har nok litt med sosial økonomisk status å gjøre, vel og merke.

Norske damer har generelt høy utdannelse, noe som fører til at de ønsker en partner som matcher dem selv. Du ser sjeldent en kvinnelig advokat date en fabrikkarbeider. Handler om hvem hun anser som match i hodet sitt og kanskje den litt lave selvtilliten den mannelige fabrikkarbeideren har, når det gjelder sin egen status.

Det kan godt hende at mange da flyr etter de samme og at mange nok er utro, det er så. Det gjelder for begge kjønn.

Så svaret, er slik jeg ser det ihvertfall, nei på både hore og løs.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...