Gå til innhold

Norske kvinner er horer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at en kvinne vil ha forhold og aktivt leter etter en partner: hun går på én date per mnd. Ingen av dem hun treffer vil ha forhold, siden det regnes som "Mann" blant norske feige og tafatte menn å behandle kvinner som søppel og kaste borte tiden deres.

Anonymkode: fbf37...1e1

Kvinner får de menn de vil ha. Norske menn er tross alt satt til verden og oppdratt av deres mødre - dvs norske kvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Klossmajor skrev:

Kvinner får de menn de vil ha. Norske menn er tross alt satt til verden og oppdratt av deres mødre - dvs norske kvinner.

Har ikke menn fedre?

Anonymkode: 80094...dde

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

....er det noen som mener. Men jeg er ikke enig i dette. Kommentar?

Anonymkode: 13922...bba

Da er isåfall norske menn like mye horer

Skrevet
2 minutter siden, Klossmajor skrev:

Lite relevant, siden mennene er født av tidligere generasjoner, der menn var overlatt til sølibat hvis de ikke forpliktet seg og derfor gikk inn i forhold. Fødselsstatistikken av i dag forteller klart og tydelig at kvinner ikke får mennene de vil ha.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lite relevant, siden mennene er født av tidligere generasjoner, der menn var overlatt til sølibat hvis de ikke forpliktet seg og derfor gikk inn i forhold. Fødselsstatistikken av i dag forteller klart og tydelig at kvinner ikke får mennene de vil ha.

Nå gjelder ikke dette menn som ble født på 90 tallet da

Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nå gjelder ikke dette menn som ble født på 90 tallet da

Nei, men statistikken var vel under 2 alt da?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke menn fedre?

Anonymkode: 80094...dde

De har også mødre. Min oppfatning er at de fleste gutter er sterkere knyttet til sin mor enn sin far.

Skrevet
35 minutter siden, Klossmajor skrev:

det er jeg uenig i. mange kvinner kan bli såret og friendzoned de også

Skrevet
32 minutter siden, Maleficenta skrev:

Da er isåfall norske menn like mye horer

at menn er "horer " er sosialt akseptert . ettersom det faktisk skal endel til får at en mann får seg sex. dere kvinner kan lett få dere sex på dagen. og det er som oftest menn som oppsøker kvinner og ikke omvendt.... var faktisk noen som sa...og dette er skrevet av en kvinne hehhehe

" every time a man sleeps with a lot of women, he is called a stud. but if a woman sleeps with alot of men, shes called a slut, and people think its unfair.......nah..its completely fair, and i'll tell you why, alright? cause its fucking easy to be a slut. its fucking hardt to be a stud. to be a stud you have to be witty, charming, be well-dressed, have nice shoes, look good and have a fake job. to be a slut you jus have to be there. there are fat ugly sluts out there, there are no fat ugly studs"

det gir jo faktisk mening. og dette er skrevet av en voksen dame

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Si at en kvinne vil ha forhold og aktivt leter etter en partner: hun går på én date per mnd. Ingen av dem hun treffer vil ha forhold, siden det regnes som "Mann" blant norske feige og tafatte menn å behandle kvinner som søppel og kaste borte tiden deres. 

I løpet av et år treffer hun og blir avvist av 12 menn. Der hun lå med 4 av dem fordi de var kjærestemateriale for henne. Over 10 år som singel har hun da ligget med 40! menn. Og da er hun selvfølgelig horete fordi hun har hatt mange partnere, selv om hun antagelig er fullstendig sulteforet på sex med sex gjennomsnittelig én gang i kvartalet. Ohh the ironi..

de du snakker om nå er sjeldent. skulle ønske jeg traff flere slike av de damene der gjennom livet mitt. men jeg har truffet helt motsatte hehe. men de damene der er som oftest gull<3 men de er sjeldne

Skrevet
22 minutter siden, brownbrown skrev:

det er jeg uenig i. mange kvinner kan bli såret og friendzoned de også

Jeg hellet mer til at norske menn er oppdratt av norske kvinner - nærmere bestemt disse mennenes mødre. Hvis norske kvinner ønsker menn med en annen type oppførsel, får de oppdra sine sønner til å oppføre seg slik.

Skrevet
2 minutter siden, Klossmajor skrev:

Jeg hellet mer til at norske menn er oppdratt av norske kvinner - nærmere bestemt disse mennenes mødre. Hvis norske kvinner ønsker menn med en annen type oppførsel, får de oppdra sine sønner til å oppføre seg slik.

jeg tror den oppførselen du tenker på er noe vi har lært selv og går fra miljø og hvilken venner vi har. og har ikke så mye om hva mødre har oppdratt oss til. hadde oppførselen våres vært slik som mødre ville hatt det til så hadde vi alle vært av type "gentleman" og good guy tror jeg . 

Skrevet
1 time siden, brownbrown skrev:

de du snakker om nå er sjeldent. skulle ønske jeg traff flere slike av de damene der gjennom livet mitt. men jeg har truffet helt motsatte hehe. men de damene der er som oftest gull<3 men de er sjeldne

Nei, det jeg beskriver er veldig representativt for vanlige norske kvinner. Kvinner vil ha forhold. som de har villet til alle tider. Men norske menn er for tiden helt ute å kjøre på en eller annen egotrip der alt handler om å få så mye som mulig og gi så lite som mulig, så flere å flere kvinner velger bare vekk menn, eller går for utenlandske menn som har en helt annen moral i forhold til hvordan en behandler kvinner. Mer patriarkalsk kanskje, men mye mer respektfult likefull. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det jeg beskriver er veldig representativt for vanlige norske kvinner. Kvinner vil ha forhold. som de har villet til alle tider. Men norske menn er for tiden helt ute å kjøre på en eller annen egotrip der alt handler om å få så mye som mulig og gi så lite som mulig, så flere å flere kvinner velger bare vekk menn, eller går for utenlandske menn som har en helt annen moral i forhold til hvordan en behandler kvinner. Mer patriarkalsk kanskje, men mye mer respektfult likefull. 

velger vekk menn pga de ikke er ute etter forhold ? dere kvinner har vell preferanser akkurat samme som vi menn har . dere er like overfladiske også. har vært flere ganger kvinner har valgt meg framfor en kompis pga jeg så bedre ut...selv om jeg ikke var intrisert i forhold i det hele tatt. så det kan ikke stemme . kanskje i noen tilfeller . 

skulle dog ønske det var slik du skrev nå. men det tror jeg ikke

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjermbilde 2017-01-12 kl. 14.28.58.png

Tydeligvis mange år siden kvinnene fikk de mennene de ville ha da...

Anonymkode: df7fa...ecb

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje dere også ikke skal feie vekk så mange menn da. mange av dere klager over at dere ikke får dere kjærester når det allerede har vært mange menn som har vært intrisert i forhold og har vist genuin interesse. men dere friendzoner dem og så kalger etterpå

Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor så mange, og ofte menn, og ofte menn av utenlandsk opprinnelse, er så opptatt av andre menneskers seksualliv. Hvorfor skal man bry seg om hvor mange menn kvinner har ligget med? Javisst, i bibelsk betydning er mange norske kvinner horer, all den tid hor er å ha sex utenfor ekteskap, punktum. Men og så? Som om ikke mange menn også er horer når de ligger med kvinner utenfor ekteskap? De som påstår at andre er horer er ofte det samme selv. Og da kommer jeg tilbake til mitt poeng: Hvorfor påpeke de åpenbare? Hvorfor bry seg? Og hvorfor blande seg inn i andres sexliv dersom man er like ille selv? Det lurer jeg faktisk ganske mye på. Hvorfor er det viktig for en horebukk å påpeke at andre også er horer? For dette dobbeltspill og hykleri er da ganske åpenlyst og åpenbart, ikke?

For tenk om alle bare kunne bry seg med sitt og ikke ha denne trangen til å blande seg inn i andres liv. Tenk hvor enkelt livet hadde vært da. Om alle også kunne få lov til å leve sitt liv uten redsel for hva naboen måtte mene.

Ellers er jeg enig i alle som setter seg ned og henter pop-corn. For det er en interessant diskusjon... :popcorn:

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Bare_meg skrev:

Det jeg lurer på er hvorfor så mange, og ofte menn, og ofte menn av utenlandsk opprinnelse, er så opptatt av andre menneskers seksualliv. Hvorfor skal man bry seg om hvor mange menn kvinner har ligget med? Javisst, i bibelsk betydning er mange norske kvinner horer, all den tid hor er å ha sex utenfor ekteskap, punktum. Men og så? Som om ikke mange menn også er horer når de ligger med kvinner utenfor ekteskap? De som påstår at andre er horer er ofte det samme selv. Og da kommer jeg tilbake til mitt poeng: Hvorfor påpeke de åpenbare? Hvorfor bry seg? Og hvorfor blande seg inn i andres sexliv dersom man er like ille selv? Det lurer jeg faktisk ganske mye på. Hvorfor er det viktig for en horebukk å påpeke at andre også er horer? For dette dobbeltspill og hykleri er da ganske åpenlyst og åpenbart, ikke?

For tenk om alle bare kunne bry seg med sitt og ikke ha denne trangen til å blande seg inn i andres liv. Tenk hvor enkelt livet hadde vært da. Om alle også kunne få lov til å leve sitt liv uten redsel for hva naboen måtte mene.

Ellers er jeg enig i alle som setter seg ned og henter pop-corn. For det er en interessant diskusjon... :popcorn:

Beste innlegget jeg har lest her inne om dette temaet

Så enig. Fatter heller ikke hva som er så viktig med dette her.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, brownbrown skrev:

kanskje dere også ikke skal feie vekk så mange menn da. mange av dere klager over at dere ikke får dere kjærester når det allerede har vært mange menn som har vært intrisert i forhold og har vist genuin interesse. men dere friendzoner dem og så kalger etterpå

Det heter interessert. Interesse må gå begge veier da. Skal en kvinne bli sammen med en fyr hun ikke liker på den romantiske måten bare av praktiske grunner? Kvinner er mer kompliserte. Vi orker ikke ligge med noen vi ikke tenner på

Skrevet

For en tråd... :popcorn:

Og helt enig, folk bør gi faen i å være så opptatt av hva andre driver med. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...