Gå til innhold

Din ekleste spy opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Del din ekleste/værste opplevelse hvor spy har vært involvert. 

Anonymkode: edbfd...979

Videoannonse
Annonse
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Hjalp til å drenere en infisert verkebyll på en person. Det lukter ikke godt og pga lukt, nerver og litt ubehag spøy vedkommende I fanget mitt. Å stå å måtte vaske andre sitt spy fra balleområdet var nasty.. og det å gå med vått oppkast I buksa på veg til dusjen..... mmmm mm deilig..

Skrevet
4 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Hjalp til å drenere en infisert verkebyll på en person. Det lukter ikke godt og pga lukt, nerver og litt ubehag spøy vedkommende I fanget mitt. Å stå å måtte vaske andre sitt spy fra balleområdet var nasty.. og det å gå med vått oppkast I buksa på veg til dusjen..... mmmm mm deilig..

Hadde svimt av 😵😵😵 Så ekkelt!!

Skrevet

Hvorfor??????????

Anonymkode: e740a...fd7

• Liker 1
Skrevet

Min ekleste spy opplevelse må være den gangen jeg kjente jeg måtte på do. På veien til toalettet svartnet det for meg (helt uten grunn), og jeg ble livredd. Var sikker på jeg skulle gå i bakken. Heldigvis kom jeg meg inn og fikk satt meg ned. Men det kom ikke ut noe nede, men oppe. Og det var ikke lite heller. Fy søren det var ekkelt det. Ugh. Var ikke syk en gang. Skjedde bare den ene gangen, og var ikke omgangssyke. 

Anonymkode: 7a6d1...394

Skrevet

Jeg spydde ned hele leiligheten, det kom så fort at jeg ikke rakk å nå frem. Først pcen, så veggen, så klærna mine og gulvet bort til do. Trodde jeg var ferdig da jeg hadde vasket opp, men jeg spydde spontant på trappa utenfor også. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Haha for en tråd

Jeg hadde omgangssyken og forsøkte desperat å holde meg noenlunde hydrert. Lå i senga og trangen til å spy kom veldig plutselig. Hadde drukket ganske mye og spydde så kraftig at det lå oppkast utover hele badet etterpå. Sykt ekkelt å tørke opp.

Anonymkode: 6badb...5a4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha for en tråd

Jeg hadde omgangssyken og forsøkte desperat å holde meg noenlunde hydrert. Lå i senga og trangen til å spy kom veldig plutselig. Hadde drukket ganske mye og spydde så kraftig at det lå oppkast utover hele badet etterpå. Sykt ekkelt å tørke opp.

Anonymkode: 6badb...5a4

Gjorde det samme. Dessverre var kone og 3 små barn på badet mellom meg og dassen så det regnet litt på dem også.

Jeg var ikke høyt elsket den morgenen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Søsteren min hadde en venninne på besøk en gang som spydde ned hele badegulvet. Jeg tror ikke det var en flekk som ikke var dekket av oppkast, og vi hadde et ganske stort bad. Jeg har vage minner om pølsebiter liggende der også. Ellers har jeg spydd utover matbrettet på et fly, og jeg satt i midten. Grusomt da man ikke har noen andre steder å ta seg til. 

Jeg synes alltid det verste er i etterkant, så jeg prøver som regel å spy ned overflater som gulv dersom jeg ikke har en bøtte eller lignende tilgjengelig. Jeg grøsser over det @Evilposelos skriver om spy utover PC'en. Håper det gikk greit med rengjøringen! 

Anonymkode: 7e95c...8f7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min hadde en venninne på besøk en gang som spydde ned hele badegulvet. Jeg tror ikke det var en flekk som ikke var dekket av oppkast, og vi hadde et ganske stort bad. Jeg har vage minner om pølsebiter liggende der også. Ellers har jeg spydd utover matbrettet på et fly, og jeg satt i midten. Grusomt da man ikke har noen andre steder å ta seg til. 

Jeg synes alltid det verste er i etterkant, så jeg prøver som regel å spy ned overflater som gulv dersom jeg ikke har en bøtte eller lignende tilgjengelig. Jeg grøsser over det @Evilposelos skriver om spy utover PC'en. Håper det gikk greit med rengjøringen! 

Anonymkode: 7e95c...8f7

Kasta pcen, den var heldigvis gammel og treig:fnise:

Skrevet

En gang spydde jeg spagetti, det kom også ut gjennom nesa! Måtte dra ut resten av spaghettin i näsan som ikke kom helt ut....

Ellers var jeg nygravid og skikkelig morgenkvalm da en pasient spydde ned hele meg.... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor??????????

Anonymkode: e740a...fd7

Hvorfor ikke? 😁

Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Kasta pcen, den var heldigvis gammel og treig:fnise:

Samme skjedde meg og fikk igjen ny på forsikringa😉 så la jeg i litt til ekstra og fikk en syl fet pc

Anonymkode: a447e...107

• Liker 1
Skrevet

Spøy i min egen bukse engang. Satt på do og plutselig sto bare spruten,,,,var ikke hjemme så jeg måtte gå hjem med buksa på. 

Anonymkode: 5828b...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...