Gjest Meg99 Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Hei, hvordan kan jeg kaste opp med vilje? Har prøvd stikke fingrene ned i halsen, men det funker ikke. Jeg bare brekker meg, kommer ikke noe ut. Vet dette er dumt, men har mine perioder som jeg har hatt i 4 år, nå er det på det væreste. Noen tilps til hvordan jeg kan kaste opp?
Dolly-Duck Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har rapportert innlegget ditt. Jeg håper virkelig du oppsøker psykolog og får hjelp gjennom dette. Ønsker deg god bedring og masse lykke til<3 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Du må søke hjelp Anonymkode: 9be2e...fda
Gjest Meg99 Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Jeg trenger ikke hjelp, er bare noen perioder også går det over igjen Men takk for støtte
Gjest Cyrus Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 2 minutter siden, Meg99 skrev: Jeg trenger ikke hjelp, er bare noen perioder også går det over igjen Men takk for støtte Det er der du tar feil.
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Prat med legen din, du trenger hjelp. Lykke til. Har også raportert. Du kan også kontakte http://www.spisfo.no,(landsforeningen for spiseforstyrrelser ) Endret 11. januar 2017 av Catalina Culès
Gjest Meg99 Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Akkurat nå, Svinepels skrev: Det er der du tar feil. Hvordan da mener du?
Ananas. Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 Klart du trenger hjelp. Å kaste opp er ikke noe man skal gjøre fordi det føles nødvendig _noen gang_, men noe kroppen gjør av seg selv når man er syk. Lykke til!
Gjest Meg99 Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Akkurat nå, Ananas. skrev: Klart du trenger hjelp. Å kaste opp er ikke noe man skal gjøre fordi det føles nødvendig _noen gang_, men noe kroppen gjør av seg selv når man er syk. Lykke til! Men føler at jeg ikke kan søke hjelp når jeg vet at kanskje allerede i morgen så er jeg ikke sånn, om du skjønner? Jeg ikke hatt denne perioden på 1-2 år, med at jeg ville kaste opp maten. Eller tar jeg feil? Tusen takk
Ananas. Skrevet 11. januar 2017 #11 Skrevet 11. januar 2017 Akkurat nå, Meg99 skrev: Men føler at jeg ikke kan søke hjelp når jeg vet at kanskje allerede i morgen så er jeg ikke sånn, om du skjønner? Jeg ikke hatt denne perioden på 1-2 år, med at jeg ville kaste opp maten. Eller tar jeg feil? Tusen takk Jo, det kan du. For å være "helt frisk" er å ikke ha lyst til å kaste opp, hverken i går, i morgen eller om tre uker. At du vil det "i perioder" er mer enn nok til å snakke med legen din om det.
Gjest Meg99 Skrevet 11. januar 2017 #12 Skrevet 11. januar 2017 1 minutt siden, Ananas. skrev: Jo, det kan du. For å være "helt frisk" er å ikke ha lyst til å kaste opp, hverken i går, i morgen eller om tre uker. At du vil det "i perioder" er mer enn nok til å snakke med legen din om det. Men hva gjør de videre med dette? Føler at det ikke er alvorlig nok, men dette kan også bare være meg som tenker sånn.
Gjest Tekola Skrevet 11. januar 2017 #13 Skrevet 11. januar 2017 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Ønsker deg alt godt. Tekola, forumansvarlig.
Fremhevede innlegg