Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #21 Skrevet 6. desember 2004 Ei som jeg kjenner er naturlig lys' date=' nesten hvit i håret.Hun fikk seriøs beskjed fra en venninne at hun burde farge håret sitt mørkere.Slik at hun ikke skulle se så dum ut![/quote'] Ingen tvil om hvem av de som er "blond"...
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #22 Skrevet 6. desember 2004 Hva om vi gjør om dette til andre utseende ting, f.eks hun oppfører seg kroknesete eller hun oppfører seg krushåret. Hadde ikke det vært en kjempeide?
Gjest miau Skrevet 6. desember 2004 #23 Skrevet 6. desember 2004 Hva om vi gjør om dette til andre utseende ting, f.eks hun oppfører seg kroknesete eller hun oppfører seg krushåret. Hadde ikke det vært en kjempeide?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #24 Skrevet 7. desember 2004 Grunnen til at folk med blondt hår blir og BLE kalt dumme er fordi når blekningsmiddelet først kom så utgjorde det hjerneskader på noen. helt sant. :o
Gjest Litjmæ Skrevet 7. desember 2004 #25 Skrevet 7. desember 2004 Grunnen til at folk med blondt hår blir og BLE kalt dumme er fordi når blekningsmiddelet først kom så utgjorde det hjerneskader på noen. helt sant. :o Der har vi forklaringen dere. Og så helt selvforklart og da
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #26 Skrevet 7. desember 2004 Der har vi forklaringen dere. Og så helt selvforklart og da er brunette jeg
Nick Etmitt Skrevet 7. desember 2004 #27 Skrevet 7. desember 2004 Hun er som regel av nord europeisk avstamning. Så en amerikansk jente som f.eks. fikk sitt blonde hår fra sin norske tippoldemor er ei "nordisk jente"? Gener for blondt hår kan ligge laaaangt til bake i familien
Gjest Litjmæ Skrevet 7. desember 2004 #29 Skrevet 7. desember 2004 er brunette jeg Japp, det var poenget ja. Typisk wannabe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå