Gå til innhold

Jeg er alltid høyest!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei jeg er ikke den personen som oppretter haugevis med høydetråder her. Men jeg er en kvinne, og jeg har målt både 182 og 185. Jeg aner ikke hva som stemmer :( men da jeg var på videregående, 16 år gammel, var jeg 180 og følte meg for høy! Nå synes jeg ikke 180 høye kvinner er høye. Har ei bekjent som er det. Og jeg føler jeg ser betydelig ned på henne. Bare 2 cm er vel ganske synlig. For en gangs skyld, hadde hun med en venninne, jeg så opp på henne når hun stod i joggesko og jeg uten sko. Men joggu...var jeg litt høyere en henne også. 

Synes min mamma er så sinnsykt mye høyere enn ALLE kvinner, og er redd jeg har arvet dritten. 

Og jeg har lest masse tråder her inne, om lave jenter som føler seg truet av høye kvinner. Det kan jeg ikke skjønne.. Føler at lavere kvinner blir foretrukket foran oss monsterhøye kvinnene?! Vi ser ut som menn som er påsatt kvinneansikt og kvinneformer... For ikke ånevne hvor mye diskusjoner det blir rundt høyden min!! Det er seriøst det første folk skal nevne til meg og det blir noe mas! Jeg har uttalluge ganger "måttet" stille meg rygg til rygg med andre, menn også for at folk må se hvem som er høyest! Er det så forbanna viktig? Traff en på et vors, han mente han var 186, og jeg var høyere!  Han sa at jeg måtte være 190! Helvetes mas!!!sier jeg bare. Noen her som vet hvorfor høyde kan skape så mye mas? 

Og ja, dette med dating. Jeg er ofte akuratt like høy eller 3-5 cm høyere, og føler inni meg at de ville syntes det var flaut at "monsterkvinnen"eller" mannskvinnen" var tiltrukket av dem, så jeg holder følelsene inne:( 

Noen som har svar?  Hilsen hun som aldri sluttet å vokse

Anonymkode: 1babb...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få orden på selvtilliten din. Jeg er 187,og det er det jeg er. Bryr meg fint lite hva andre mener.

Før da jeg var usikker på høyden så kommenterte mange det konstant. Nå er det nesten ingen som kommenterer det.

Dessuten ser vi ikke ut som menn. Høye kvinner er flotte,og lave kvinner er flotte. Blir utrolig provosert av det du skriver selv om det er usikkerheten din som snakker.

Opplever ikke det som et problem at menn ikke er interesserte. Sikkert noen som ikke liker en såpass høy kvinne,men det er mange som gjør det.

Det som er problemet her er ikke at du er høy,men at du er veldig usikker og det merker folk. Du har heller ikke særlig mange valg. Ja,du kan gå og bøye deg for å virke lavere. Du kan la vær å gå med høye hæler, men uansett hva du gjør så har du den høyden du har. Hvorfor ikke gjøre det beste ut av det? Noen skal alltid ha en mening,men hvem bryr seg?

Finn positive ting med at du er høy. Kanskje har du lange bein som ser flotte ut i skjørt og skinny jeans. Du rekker opp til alt og trenger stort sett ikke spørre om noen kan hjelpe deg. Du ser godt på konsert. Enkelte plagg ser mye bedre ut på en høy kropp osv.

Anonymkode: 756e3...cf9

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke ånevne hvor mye diskusjoner det blir rundt høyden min!! Det er seriøst det første folk skal nevne til meg og det blir noe mas! Jeg har uttalluge ganger "måttet" stille meg rygg til rygg med andre, menn også for at folk må se hvem som er høyest! Er det så forbanna viktig?

Anonymkode: 1babb...5ad

Er det ikke morsomt med folk som bemerke det åpenbare første gangen man treffes? Som om du ikke visste at du er høy...

Forøvrig synes jeg høye kvinner er flotte! Særlig hvis de bærer høyden sin med stolthet, og ikke prøver å gjøre seg mindre. 

Skrevet

Ts,bli med i gruppen "Høye damer i høye hæler" på Facebook hvis du ikke allerede er det. Der kan du få støtte av høye kvinner i hele Norge. Du må ikke gå med høye hæler for å bli med altså :)

Anonymkode: 756e3...cf9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...