AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Stå bak ei som sa at barnet hennes, som hun hadde med seg, netttopp hadde hatt spysjuken. Og at de to andre barna hennes lå hjemme og kastet opp nå. Jeg fikk panikk og begynte å tenke på at mine varer, var på butikken, har ligget på samme bånd. Og at kassemannenhar tatt i hennes ting og deretter på mine. Jegvsr nær leppene mine etterpå med fingrene mine. Nå er jeg redd for å bli syk!!! Anonymkode: 3f43d...9f5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Uff, høres ikke noe moro ut å ha det slik. Jeg har selv slitt med bakterieforbi, og hadde disse tankene om matvarer. Andre kunne ikke ta på mine matvarer eller lage mat til meg osv. mye rart. Kom meg heldigvis ut av alle fobiene mine, men sliter dog med andre ting. Får du noe hjelp til å håndtere fobien? Noen teknikker du kan bruke? Hos meg gikk det bare over til slutt, tror det var depresjonen som gjorde det, orket ikke bry meg til slutt. Vet ikke hvordan man håndterer slike fobier, men er høyst usannsynlig at du har blitt smittet av sykdom. Skal mer til. Bare tenk på hvor mange ting vi tar på hver dag som andre syke mennesker har tatt på, likevel blir vi ikke syk av det. Som voksen er det jo sjelden man får omgangssyke, spesielt om man ikke har barn eller jobber i helsevesen. Jeg er nå nærmere 30 år, og har aldri i mitt voksne liv hatt det. Prøv å ta det helt med ro og ikke bekymre deg. Er det angst du reagerer med, eller hvordan oppfatter du fobien? Anonymkode: 7c22c...86d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå