ikkebra Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Jeg er sår i overleppa og vet ikke om jeg har kreft. Jeg snuser daglig... Jeg er veldig redd og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som vet om det er kreft eller om det bare er noe midlertidig? (Beklager skrivefeil) Endret 11. januar 2017 av ikkebra
ikkebra Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2017 Jeg snuser daglig og har sår på begge sidene i overleppa... Jeg snuser med begge sider daglig og jeg vet ikke om det er kreft eller bare litt ømt eller sårt pga snusing... Jeg er redd og vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg kan ikke snakke med noen om dette siden jeg er under 18... Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Mest sannsynlig ikke kreft. Men det kan bli skikkelig ille og betent om du bare fortsetter. En venninne fikk et sår som endte om med å komme gult, ekkelt puss ut av pga snusingen. Anbefaler deg å slutte å snuse helt siden det er noe dritt. Og ja, jeg snuser selv, og har holdt på i over 10 år. Om du ikke vil det bør du ihvertfall slutte en periode slik at sårene får gro. Anonymkode: cb5fc...bf8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå