Gå til innhold

Til dere som skal ha en MS kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

1. Skal du ha torsoe/korsjett/bh under kjolen? I såfall, kvilke merker? Jeg er ikke så velutrustet på topp, så jeg skal ha en stroppeløs bh med litt fyll. Vet bare ikke om noen gode...

2. Skal dere ha på den lappen bak kjolekorsjetten? Det skal jeg. Skal jo ha på bh, så da er det finest. Pluss at jeg synes det blir litt moulin rouge uten... Men hver sin smak!

3. Hva gjør dere med sløyfen? Om dere ser på denne linken: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=107736 så ser dere at jeg ikke har sløyfe og at båndene er gjemt "under" kjolen. Det er slik jeg kommer til å ha det.

tillegg skal jeg ha slør til ivet i organza og denne tiaraen (tror jeg) http://www.kristinsbrudesalong.no/images/R.../tp-006-big.gif

Da mangler jeg bare sko og øredobber...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3. Hva gjør dere med sløyfen? Om dere ser på denne linken: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=107736 så ser dere at jeg ikke har sløyfe og at båndene er gjemt "under" kjolen. Det er slik jeg kommer til å ha det.

Dette var en veldig smart løsning! Syns personlig ikke så mye om sløyfer bak på rumpa.....

Skrevet

Jeg skal ha MS Cassandra, og regner også med å putte sløyfen inni kjolen bak. Det var i allefall det damen i butikken gjorde da jeg prøvde den. Er ikke helt sikker på dette med "innlegget" bak snøringen i korsettlivet. Jeg tror min vil gå helt sammen når jeg snører den, og da er det jo ikke nødvendig å legge noe bak. Men hvis bh'en blir synlig, kommer jeg til å ha noe der. Har ingen tips om undertøy, er på jakt selv, jeg! Fint hvis du skriver og forteller om hva du finner!

Skrevet

Er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det med sløyfen, for vi prøvde å putte den nedi, men synes ikke det ble noe fint. Det manglet liksom en avslutning. Tar det vel på sparket på dagen tenker jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om man kan se det på bildene på en tidligere postering, men hun i butikken knyttet en riktig fin knute og gikk under kjolen og dro båndene bak.

Jeg synes kjolen blir så rar med sløyfen. Litt sånn oppblåst kanskje... :o

Skrevet
Vet ikke om man kan se det på bildene på en tidligere postering, men hun i butikken knyttet en riktig fin knute og gikk under kjolen og dro båndene bak.

Jeg synes kjolen blir så rar med sløyfen. Litt sånn oppblåst kanskje... :o

Ja, er veldig enig. Hvor lang er snora forresten, når du ikke knytter sløyfe på den? Jeg skal nemlig hekte opp slepet og lurer på om snora da blir lengre en slepet.

Skrevet

Ingen som vet om snora blir for lang hvis man legger den under eller hvorda man eventuelt fester den?

Gjest Kristina78
Skrevet

Det er avhengig av hvor stramt man kan/skal knyte kjolen, hvor lang snora blir. Jeg hadde ikke tenkt på at den kunne synes hvis man hekter opp slepet. I verste fall kan man vel bare lage en renneløkke på snora under skjørtet.

Jeg skal i alle fall ha snora på innsiden, for er ikke så stor fan av sløyfe bak.

Er ellers litt bekymret for om forloveren min skal greie å snøre kjolen helt pent bak. I brudesalongen ble det selvsagt perfekt, men når noen andre gjorde det senere, ble det vridd og bulkete. Tror vi må øve oss litt på forhånd.

Skrevet

Jeg tror hun som hjalp meg i butikken knøt en sløyfe bak som hun puttet inn under skjørtet på kjolen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Da jeg prøvde den i butikken hektet vi opp kjolen, og det var ingenting som syntes under...

Jeg er også usikker på om forlover klarer å snøre dn sammen slik jeg vil ha den. Hun får bare være tålmodig dersom jeg vil hun skal gjøre det på nytt, og på nytt, og å nytt :wink: .

Det skal nok gå bra. Gleder meg skikkelig! Huldra, du og Merete har stor del av æren for at det går fremover i planleggingen. Sakte men sikkert.... Takk for i kveld!

Skrevet

Forloveren min klarer helt fint å snøre den så det bekymrer meg ikke. Får vel lage en eller annen løkke på den. Vil heller egentlig ikke ha sløyfa. :) Får det vel til på et vis.

Skrevet

Hei Hannemor,

Veldig fin tiara. Er det blåskinn i stene, eller er det bare på bildet? Er det lov å spørre hva den koster?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Coria,

Jeg liker denne tiaraen fordi den er så enkel. Det er så mye liv i Swarovski krystallene på kjolen min, så jeg vil ikke ha noe som tar oppmerksomheten bort fra kjolen.

Tiaraen har ikke blåskjær, men er av vanlig krystallfarge. Tror den koster i underkant av 1000 kroner. Ikke helt sikker. Du kan jo sende mail eller ringe kristins Brudesalobg? Dersom du gjør det hadde det vært fint om du posterte prisen her :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...