Gjest Overrasket Skrevet 16. januar 2017 #21 Skrevet 16. januar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for kjempegode forslag! Jeg tror vi har landet på at det blir enten Madrid, Barcelona, Budapest eller Riga. Vi var flere som skulle bli enige Hvor ville dere ha dratt av disse alternativene? Madrid/Barcelona er nok førstevalget, men: Budapest/Riga blir nok ganske mye billigere, tror dere ikke det?Eller ikke nødvendigvis, om man velger rimelige alternativer for mat, drikke og overnatting? Vi drar i april, og håper at vi kanskje får fint vårvær Anonymkode: 45bf0...a86 For meg ville valget sett annerledes ut: Enten Budapest eller Barcelona. Jeg er ikke enig i at Praha, Riga, Budapest osv. osv. er det samme, for meg er øst-europeiske byer veldig forskjellige. Budapest er billigere en Barcelona uansett hvordan du vrir og vender på det, men Barcelona er nok litt mer variert. Budapest er mer eksotisk på et vis, men det er litt mer liv i Barcelona. Men når alt kommer til alt får dere tilfredstilt kriteriene deres (mat og drikke, spa, shopping og uteliv) i begge byene.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #22 Skrevet 16. januar 2017 På 12.1.2017 den 0.33, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hva du ikke likte med Gdansk? Siden jeg skal dit på spatur snart. Anonymkode: ca7db...5f4 Jeg er ikke ts, men vil svare likevel. Gdansk var rett og slett bare kjedelig, det var ikke så mye å se eller gjøre der. Praha er en fin by, der har de øl-spa blant annet :D http://www.pivnilaznespabeerland.cz/?lang=en Anonymkode: 2d2fd...a99 2
silkestrå Skrevet 19. januar 2017 #23 Skrevet 19. januar 2017 (endret) Har dere vurdert Milano? Jeg var der sammen med en venninne for noen år siden, og falt pladask for denne byen. Arkitekturen, stemningen, shoppingen - alt var bare helt fantastisk. Noe av det aller beste var at nesten alle barene hadde "aperitivo" tidlig på kvelden - buffet med masse deilig mat som var inkludert i prisen av en drink. Perfekt for jenter på tur spør du meg :-) Endret 19. januar 2017 av silkestrå Skrivefeil
Skogshjerte Skrevet 9. februar 2018 #24 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Jeg syntes Gdansk er en flott by, men den mangler kanskje litt "liv" om det er det man er ute etter. For mange er nok dette uansett et flott reisemål for en spa/shopping/jentetur/god mat -tur. Jeg trives i hvert fall veldig godt her. Hva med for eksempel Stockholm? Dette er også en utrolig vakker by, og uteliv har jo byen uten tvil nok av. Rett nok er ting en del dyrere her, men bor man på Østlandet er ikke reisen så lang. Berlin er allerede nevnt, en by med mye liv og mye og ta seg til. Barcelona er også et hett tips, fantastisk mat, bra uteliv og ellers en frisk, flott og levende by. Et tips litt utenom det vanlige kan være Reykjavik. Da får dere en opplevelse for livet, men det kommer jo litt an på hva man er ute etter. Et bad i Den Blå Lagune går vel under "Spa"? Endret 9. februar 2018 av Skogshjerte 2
tirben Skrevet 9. februar 2018 #25 Skrevet 9. februar 2018 Jeg elsker storbyhelger, og storkoser meg i London, Amsterdam, Riga, Paris, Berlin, København , Gøteborg, Helsinki, Ljubljana, Split og Malaga. Men Praha og Krakow likte jeg ikke, så har derfor aldri dratt tilbake dit. Jeg elsker London og København, men billig er de vel ikke. Det billigste blir nok Riga. Får gode hoteller til lav pris der, flybillettene er rimelige, og man kan spise på fantastiske restauranter for en billig penge. Spa er også rimelig der. Ikke så veldig spennende shopping, men kanskje avslappende å slippe shopping for en gangs skyld!
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 #26 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Endret 9. februar 2018 av femme_folle
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 #28 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Endret 9. februar 2018 av femme_folle
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #31 Skrevet 11. februar 2018 På 16/01/2017 den 16.21, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, men vil svare likevel. Gdansk var rett og slett bare kjedelig, det var ikke så mye å se eller gjøre der. Praha er en fin by, der har de øl-spa blant annet :D http://www.pivnilaznespabeerland.cz/?lang=en Anonymkode: 2d2fd...a99 Enig i dette. Gdansk var kjedelig, jeg kommer aldri til å ta turen dit igjen på grunn av det. Anonymkode: 61087...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå