Moosher Skrevet 11. januar 2017 #21 Skrevet 11. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til ei som skrev hun likte å reise: "Jeg elsker også å reise! Forrige uke tok jeg bussen til Lillestrøm" Fikk ikke svar Anonymkode: 56aa2...7d6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #22 Skrevet 11. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til ei som skrev hun likte å reise: "Jeg elsker også å reise! Forrige uke tok jeg bussen til Lillestrøm" Fikk ikke svar Anonymkode: 56aa2...7d6 den hadde jeg garantert svart på! Den var jo morsom! Fikk en gang en som skrev "oooops, sveipa feil vei! Sorry!" Svarte på den, men ble slettet likevel... Anonymkode: bd300...4b7
perplexed Skrevet 11. januar 2017 #23 Skrevet 11. januar 2017 10 timer siden, Stiigen skrev: Uten et snev av bitterhet så tror jeg nok det er noe i dette. Bildene har veldig mye å si på hvilken respons du får, selv om man har matchet. Jeg synes denne artikkelen var veldig interessant: http://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/ For dem som ikke gidder å sjekke det så er det et eksperiment hvor en fyr lager en tinderprofil med bilder av en modell, også åpner han med ting som "Anal?" eller "wanna fuck?" , og får ganske så positiv respons på dette Er det overraskende på noe vis at modellpene mennesker får overveldende mye positiv respons?
A-nonym Skrevet 12. januar 2017 #24 Skrevet 12. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Til ei som skrev hun likte å reise: "Jeg elsker også å reise! Forrige uke tok jeg bussen til Lillestrøm" Fikk ikke svar Anonymkode: 56aa2...7d6 Ha ha
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2017 #25 Skrevet 12. januar 2017 Denne sendte jeg til hun jeg har kontakt med, (Vi matchet på søndag) Hei Vet du hva en høne bruker til å ordne seg håret? En hårhøner Dette da vitende om at hun hadde dårlig humor (I følge teksten på profilen) så da passer vitsene mine perfekt
Gjest Jacklost Skrevet 12. januar 2017 #26 Skrevet 12. januar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Til ei som skrev hun likte å reise: "Jeg elsker også å reise! Forrige uke tok jeg bussen til Lillestrøm" Fikk ikke svar Anonymkode: 56aa2...7d6 Hahaha Den var jo helt genial Hun må ha dårlig humor 😒 Best å finne ei som ler av vitsene dine, en god latter forlenger livet
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #27 Skrevet 12. januar 2017 6 timer siden, Jacklost skrev: Denne sendte jeg til hun jeg har kontakt med, (Vi matchet på søndag) Hei Vet du hva en høne bruker til å ordne seg håret? En hårhøner Dette da vitende om at hun hadde dårlig humor (I følge teksten på profilen) så da passer vitsene mine perfekt Hva svarte hun? Anonymkode: 40e68...22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå