Derpderp Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Inspirert av tråden om tinder som har vært aktiv i dag, så er jeg nysgjerrig på hvilke førstelinjer/samtaler dere har fått på tinder eller på andre medier som har fungert best? Hva drar dere inn med én gang? Jeg har tidligere jobbet på ikea og hadde et bilde av dette i profilen min. Av en kul fyr fikk jeg denne meldingen. "Siri! Jeg ser du jobber på ikea, kan du hjelpe meg? Jeg lurer på hvilken sofa du tror du ville vært? En stødig karlstad? En bondsk ektorp? eller kanskje en moderne Stockholm? Selv er jeg en Tidafors, skikkelig myk, koselig og praktisk - med noen grelle farger!" Han var en litt lubben snekker med rødt skjegg. 15
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Åh, det var jo en herlig åpning da! Traff du han? Anonymkode: 64e52...198 2
Derpderp Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, det var jo en herlig åpning da! Traff du han? Anonymkode: 64e52...198 Javisst traff jeg ham! Det ble ikke oss, men åpningen reflekterte veldig godt hvem han var - masse selvironi, humør, attentiv og kreativ. Skikkelig sjarmerende type :D 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Akkurat nå, Derpderp skrev: Javisst traff jeg ham! Det ble ikke oss, men åpningen reflekterte veldig godt hvem han var - masse selvironi, humør, attentiv og kreativ. Skikkelig sjarmerende type :D Får nesten lyst til å be deg sende han til meg Humor er så turn on! Kombinert med selvironi er det bare full score. Jeg må sladre om en åpning ei venninne fikk, den synes jeg var litt søt/klein (mest artig!), gjetter den er vanlig, men det spiller jo ingen rolle! "Er du en delfin? For du er en delfinere enn de andre matchene mine." Anonymkode: 64e52...198 16
Derpderp Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får nesten lyst til å be deg sende han til meg Humor er så turn on! Kombinert med selvironi er det bare full score. Jeg må sladre om en åpning ei venninne fikk, den synes jeg var litt søt/klein (mest artig!), gjetter den er vanlig, men det spiller jo ingen rolle! "Er du en delfin? For du er en delfinere enn de andre matchene mine." Anonymkode: 64e52...198 Haha, jeg synes det er kult når de cheesy linjene er på norsk. Engelske klipp og lim er kleint, men de funker strålende på norsk 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Et "hei skjer" fra an attraktiv mann er mer effektivt enn verdens mest originale og kule åpning fra en normal mann. Anonymkode: 75061...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et "hei skjer" fra an attraktiv mann er mer effektivt enn verdens mest originale og kule åpning fra en normal mann. Anonymkode: 75061...d8f Nei. Tydelig at du er en bitter mann. Anonymkode: f24b2...d64 4
pika Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: "Er du en delfin? For du er en delfinere enn de andre matchene mine." Anonymkode: 64e52...198
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Tydelig at du er en bitter mann. Anonymkode: f24b2...d64 Jeg snakker av erfaring og hva jeg har sett med egne øyne. Skal du ikke si at jeg har liten pikk også? Det pleier jo å følge når dere mannehatende feminister uttaler dere. Anonymkode: 75061...d8f
Stiigen Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Et "hei skjer" fra an attraktiv mann er mer effektivt enn verdens mest originale og kule åpning fra en normal mann. Anonymkode: 75061...d8f Uten et snev av bitterhet så tror jeg nok det er noe i dette. Bildene har veldig mye å si på hvilken respons du får, selv om man har matchet. Jeg synes denne artikkelen var veldig interessant: http://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/ For dem som ikke gidder å sjekke det så er det et eksperiment hvor en fyr lager en tinderprofil med bilder av en modell, også åpner han med ting som "Anal?" eller "wanna fuck?" , og får ganske så positiv respons på dette 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #11 Skrevet 11. januar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker av erfaring og hva jeg har sett med egne øyne. Skal du ikke si at jeg har liten pikk også? Det pleier jo å følge når dere mannehatende feminister uttaler dere. Anonymkode: 75061...d8f Med slike holdninger: Ikke skyld på noen andre enn deg selv når du forblir singel de neste årene også. Anonymkode: bfcbc...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #12 Skrevet 11. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med slike holdninger: Ikke skyld på noen andre enn deg selv når du forblir singel de neste årene også. Anonymkode: bfcbc...ff2 Hva slags "holdninger" da? At kvinner responderer mye bedre på kjekke menn enn normale menn? Er dette noe du prøver å benekte? Anonymkode: 75061...d8f 1
perplexed Skrevet 11. januar 2017 #13 Skrevet 11. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Et "hei skjer" fra an attraktiv mann er mer effektivt enn verdens mest originale og kule åpning fra en normal mann. Anonymkode: 75061...d8f Verden er så urettferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #14 Skrevet 11. januar 2017 3 timer siden, Stiigen skrev: Uten et snev av bitterhet så tror jeg nok det er noe i dette. Bildene har veldig mye å si på hvilken respons du får, selv om man har matchet. Jeg synes denne artikkelen var veldig interessant: http://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/ For dem som ikke gidder å sjekke det så er det et eksperiment hvor en fyr lager en tinderprofil med bilder av en modell, også åpner han med ting som "Anal?" eller "wanna fuck?" , og får ganske så positiv respons på dette Jeg er ganske sikker på at for hver jente som slår til på det der er det hundre andre som bare sletter matchen eller svarer surt. Det er selvsagt lett å manipulere bildet når man bare legger ut noen få svar. (Som like gjerne kan være regissert/photoshoppet.) Selv pleier jeg alltid å jatte med når gutta blir veldig slibrige, fordi jeg har lyst til å se hvor langt de trekker det før jeg sletter dem. Anonymkode: db203...a2b 5
Derpderp Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Et "hei skjer" fra an attraktiv mann er mer effektivt enn verdens mest originale og kule åpning fra en normal mann. Anonymkode: 75061...d8f Hver til sitt, men ikke for meg.
A-nonym Skrevet 11. januar 2017 #16 Skrevet 11. januar 2017 (endret) 8 timer siden, Stiigen skrev: Uten et snev av bitterhet så tror jeg nok det er noe i dette. Bildene har veldig mye å si på hvilken respons du får, selv om man har matchet. Jeg synes denne artikkelen var veldig interessant: http://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/ For dem som ikke gidder å sjekke det så er det et eksperiment hvor en fyr lager en tinderprofil med bilder av en modell, også åpner han med ting som "Anal?" eller "wanna fuck?" , og får ganske så positiv respons på dette Shit! Sånne åpninger er dealbreaker for meg uansett hvor kjekke de er, men så er jeg også utkikk etter et seriøst forhold. Det finnes sikkert nok av jenter som med glede blir ligg nummer 769 bare fyren er kjekk nok. Men, de som er på jakt etter seriøse forhold er ikke der. Forsøk å let deg frem til de seriøse profilene hvis det er det du er ute etter. Vil du bare finne en ONS så er jeg enig i at Tinder er for de kjekke. Jeg blir derfor veldig skeptisk hva slags type profiler han valgte å like. Endret 11. januar 2017 av A-nonym
A-nonym Skrevet 11. januar 2017 #17 Skrevet 11. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags "holdninger" da? At kvinner responderer mye bedre på kjekke menn enn normale menn? Er dette noe du prøver å benekte? Anonymkode: 75061...d8f Kvinner respondener bedre på kjekke enn stygge menn akkurat som at menn responderer bedre på pene damer enn stygge damer. Flaks for oss så har folk ulik smak og hva som er pent i noens øyne er ikke nødvendigvis det i andres. Jammen har vel de fleste selvinnsikt nok også til å vite hvilke liga de spiller i. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #18 Skrevet 11. januar 2017 11 minutter siden, A-nonym skrev: Kvinner respondener bedre på kjekke enn stygge menn akkurat som at menn responderer bedre på pene damer enn stygge damer. Flaks for oss så har folk ulik smak og hva som er pent i noens øyne er ikke nødvendigvis det i andres. Jammen har vel de fleste selvinnsikt nok også til å vite hvilke liga de spiller i. Men det betyr ikke at kvinner kun responderer til menn som er langt over gjennomsnittet kjekke. Anonymkode: 38a0b...e73 1
A-nonym Skrevet 11. januar 2017 #19 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det betyr ikke at kvinner kun responderer til menn som er langt over gjennomsnittet kjekke. Anonymkode: 38a0b...e73 Nettopp. Langt der i fra faktisk.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #20 Skrevet 11. januar 2017 Til ei som skrev hun likte å reise: "Jeg elsker også å reise! Forrige uke tok jeg bussen til Lillestrøm" Fikk ikke svar Anonymkode: 56aa2...7d6 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå