Gå til innhold

Ekstrem hårvekst!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene. Jeg har hele livet mitt slitt med kraftig hårvekst på uønskede steder.

Får lange svarte hår på baksiden av lårene og fremsiden. Aldri sett en kvinne ha hår der. Får også masse svarte hår på magen og rundt bryst vortene  Det er ikke sånn pels lignende hår men lange svarte hår her og der.

Får masse svarte hår på hake partiet også. Må nappe ihvertfall 2 ganger i uken. 

Er dette normalt? Føler meg som en ape.

Anonymkode: a2b55...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overvektig og uregelmessig menstruasjon så kan det være PCOS? Du kan forsåvidt ha det om du er tynn og altså. :)

Ellers så er du rett og slett bare beriket med god hårvekst.

Anonymkode: c8155...73a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på grensa til og være undervektig og får også svarte hår uønskede steder :P

Anonymkode: 57d23...9c7

Gjest lizard queen
Skrevet

Hvor mye hår er det egentig snakk om? Finn et bilde som er tilsvarende, da er det lettere å svare på om det er normalt eller ikke :) 

Og så spørs det jo litt på resten av kroppen din, hvis du ellers har lite, lyst hår er det jo litt rart, men utenlandske damer har jo ofte en del kroppshår, har man tjukt mørkt hår på hodet, øyenbryn og sånn har man det ofte på resten av kroppen også, det er jo logisk. Men sånn ekstremt mye hår kan tyde på hormon ubalanse feks, så hvis det er veldig mye kan du jo ta turen til lege og sjekke opp i det. Se på damene i familien din også, hvis de har mye hår er det sikkert bare gener. 

Skrevet

Min mor er lyshåret. Min søster også

Det er kun faren min som mørkhåret  så er vel fra han jeg har fått mine fine gener fra..

Min mor har bare lyshår på kroppen. Det samme med min søster 

Anonymkode: a2b55...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...