Gå til innhold

Utbrent og stress

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest mange av utbrent-trådene her og syns de aller fleste bunner ned i at man har ytet altfor mye på jobb ikke klart å si nei.

Det er ikke mitt problem, problemet mitt er hovedsaklig at jeg aldri klarer å fullstendig slappe av. Jeg kverner, tenker mye om kvelden og har nok hatt kronisk stress i kroppen i mange, mange år. Er nå 28 år, i en ganske ustabil livssituasjon, og vet jeg er i ferd med å bli utbrent. Har migrene, litt angst, ingen energi og syns alt er et tiltak. Er fullstendig umulig å være sosial på en fredag, da er jeg så sliten at jeg legger meg rundt kl 9.

Nå skal jeg slutte å jobbe litt da jeg blir arbeidsledig snart, men jeg må finne noen teknikker for å klare å slappe av. Har noen idéer? Jeg går allerede på yoga og prøver mindfullness, men tror jeg trenger noe annet. Går også litt til psykolog, men syns ikke det helt har hjulpet.

Anonymkode: 26805...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Infinite Waters på youtube :) Han er veldig avslappende, inspirerende og sier mye bra. 

Spis sundt. Chia frø. Dadler = energi. LAg mye gode smoothies. Hør på musikk du bare digger. Utfordre deg selv en dag du er dritsliten, slå av en prat med noen. Gå ut av komfortsonen. 

Anonymkode: b34e2...6f3

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Infinite Waters på youtube :) Han er veldig avslappende, inspirerende og sier mye bra. 

Spis sundt. Chia frø. Dadler = energi. LAg mye gode smoothies. Hør på musikk du bare digger. Utfordre deg selv en dag du er dritsliten, slå av en prat med noen. Gå ut av komfortsonen. 

Anonymkode: b34e2...6f3

Takk for tips. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med å gå ut av komfortsonen, men som de fleste utbrente er vel heller problemet mitt at jeg gjør for mye, selv når jeg er dritsliten. Jeg trenger å øve meg på å gjøre ingenting.

Anonymkode: 26805...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...