Gjest Sorbus Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Var hos legen med sønnen min i dag. Han har muligens et betent leddbånd. Han ble henvist til MR. I mellomtiden skulle han spise Ibux eller Pinex. Problemet er at jeg husker ikke hvilken. Dette skulle taes i tillegg til paracet tre ganger daglig, så jeg antar at den andre pillen har en annen hensikt i tillegg til smertelindring. Hun forklarte sikkert dette, men etter ex antall 'unnskyld, kan du gjenta det?', så blir det pinlig å spørre mer. Hun er en dyktig lege, men hun blir ingen norskprofessor...
Gjest kira87 Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Ibux. Pinex har samme virkestoff som Paracet
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Du ringer da til legen i morgen og spør. Medisineringsråd er regelbrudd på kropp og helse. Anonymkode: 929d4...bbe 1
Gjest Sorbus Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du ringer da til legen i morgen og spør. Medisineringsråd er regelbrudd på kropp og helse. Anonymkode: 929d4...bbe Ok, det visste jeg ikke. Jeg trodde dette var allmennkunnskap, og at jeg var den eneste som ikke hadde fått det med meg Skal selvfølgelig ringe legen i morgen, men han skulle hatt to av pillene før den tid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå