Gå til innhold

Bunner dama - og hun skriker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha ligg lenger avstand mellom dere når dere har sex slik at du ikke kommer så langt inn. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.1.2017 den 18.47, PrebenTønnevik skrev:

Hun får sterke smerter når jeg kommer så dypt inni henne, men det ødelgger alt for meg. 

:pisk:

Skrevet

15,6 cm! Jeg vil vite hvordan skriket høres ut. Har du en link?

• 4 måneder senere...
Skrevet
På 15.1.2017 den 2.56, Mons skrev:

15,6 cm! Jeg vil vite hvordan skriket høres ut. Har du en link?

Jeg tror jeg treffer tappen hennes og det gjør visst vondt. 15,6 cm kan være langt hvis man ligger i rett stilling. Damer på 1,90 trenger pikk på 18-19cm for å oppnå samme effekt.

AnonymBruker
Skrevet

Trikset er å sette en penisring på sånn at penis ikke kommer helt inn i livmortappen

Anonymkode: b0ad4...a26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av grunnene til at stor pikk er noe forbanna tull for de av oss som ikke har lang/dyp vagina da. Skjønner dere menn? En vagina er ikke en endeløs tunell, så derfor blir jeg oppgitt når menn tror de må ha 18 cm+ for å tilfredsstille kvinner. 

Anonymkode: a7eba...e58

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, PrebenTønnevik skrev:

Jeg tror jeg treffer tappen hennes og det gjør visst vondt. 15,6 cm kan være langt hvis man ligger i rett stilling. Damer på 1,90 trenger pikk på 18-19cm for å oppnå samme effekt.

Dette er en av grunnene til at man innser at 99% av manneprofilene her inne er troll, og lager tråder som må overses.

Anonymkode: 726b9...585

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en av grunnene til at stor pikk er noe forbanna tull for de av oss som ikke har lang/dyp vagina da. Skjønner dere menn? En vagina er ikke en endeløs tunell, så derfor blir jeg oppgitt når menn tror de må ha 18 cm+ for å tilfredsstille kvinner. 

Anonymkode: a7eba...e58

Bare den er tykk nok ;) Sorry TS

Anonymkode: 83b2c...7fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva menes med bunner. Er det liksom bare det at kuken går veldig raskt og hardt inn eller for langt inn eller hva

På 10.1.2017 den 18.47, PrebenTønnevik skrev:

Likevel bunner den kona hver gang vi skal ha sex.

Anonymkode: ce27a...23c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke penisring og passe på å ikke gå helt inn når du puler, er ikke hjernekirurgi akkurat.... Når det kommer til bunne-smerter er dette relativt vanelig, noen er mer senitive på visse stadier i syklusen sin. Mange får sterke mensensmerte-lingnende kramper etter bunning også, - uten at det er noe galt. Det sier seg vel selv for normalt oppegående folk at det ikke er digg for alle å bli støtet hardt i et indre organ/ = livsmorstappen. 

Anonymkode: 96f29...bbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare den er tykk nok ;) Sorry TS

Anonymkode: 83b2c...7fd

Troll er vel feil ord for å beskrive denne type menn som i hovedinnlegget....

Anonymkode: 77534...439

AnonymBruker
Skrevet
På 10.1.2017 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å bli bunnet jeg, syntes det er utrolig deilig... :) Gjør litt vondt, men er mer deilig vondt 

Anonymkode: 758d1...e7f

Samme her 😉

Anonymkode: 54963...45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, PrebenTønnevik skrev:

Dummeste jeg har hørt 

Skrevet (endret)
På 14.6.2017 den 7.38, AnonymBruker skrev:

Samme her 😉

Endret av Mippi
AnonymBruker
Skrevet
På 10.1.2017 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Jeg tar tråden med en gedigen klype salt etter å ha lest tidligere innlegg/tråder av ts.

Anonymkode: 8f357...0db

Skulle til å skrive det samme

Anonymkode: 8f8b3...a6b

• Liker 2
Skrevet

Klipp en ring av skumgummi og legg som foring innerste ved roten. Da ordner det seg nok.

Skrevet

Å bli bunnet er veldig vondt synes jeg :(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bli bunnet oppleves som bare vondt hos damer.

Anonymkode: 72110...595

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...