Gå til innhold

PMS fra helvete, SSRI oppstart

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, den er virkelig det. Jeg har siden i sommer slitt med tre heftige runder depresjoner. Ved nærmere ettertanke skjer dette ca 2 uker før mensen, men det tar liksom tid før det roer seg etter mens start. Det begynner med at jeg ikke får sove og tar til tårene uten at jeg skjønner hvorfor, hysterisk og helt ifra meg. Jeg føler plutselig på et intenst hat mot mannen uten at jeg har noen grunn for det. Jeg sliter med å sovne, alt føles håpløst og jeg føler jeg mister helt kontrollen over meg selv. Det er virkelig ikke noe godt, og det ødela siste delen av ferien i sommer. Fikk det på ny nå før jul og skjønte virkelig ikke hva som skjer. Trodde virkelig jeg var på randen til å bli gal, begynner med at jeg ikke får sove og holder på å klikke over dette. Så kommer alt det andre i tillegg. 

Jeg fikk Fontex av legen min og har nå brukt de i en uke, og det er en uke til jeg skal ha mensen. Det vil si at jeg skal bruke de en uke til ca til jeg begynner å blø.

Hva skjer når jeg går av de pillene? Vil jeg merke noe til det? Hvilke erfaringer er det der ute med pms og SSRI bruk?

Anonymkode: 818af...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "når du går av pillene"? Altså etter du har brukt dem i 14 dager og slutter? Da skal du ikke merke noe spesielt fordi du ikke har PMS lengre når du har menstruasjon. 

Anonymkode: 6221c...05c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "når du går av pillene"? Altså etter du har brukt dem i 14 dager og slutter? Da skal du ikke merke noe spesielt fordi du ikke har PMS lengre når du har menstruasjon. 

Anonymkode: 6221c...05c

Kanskje dårlig formulert -  men ja, er det jeg mener. Bruker du Fontex mot pms?

Anonymkode: 818af...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...