AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Har dere noengang vært innom eskorte sider og sett hva menn skriver om disse jentene? Jentene beskrives som produkter.. Hva er deres syn på sexkunder og kunne dere blitt sammen med en? Anonymkode: 95759...f77
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dere noengang vært innom eskorte sider og sett hva menn skriver om disse jentene? Jentene beskrives som produkter.. Hva er deres syn på sexkunder og kunne dere blitt sammen med en? Anonymkode: 95759...f77 Nå selges de jo som produkter også, så jeg er ikke overrasket.
Gjest gjesteniluka Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Aldri. Menn som kjøper sex er blant siste sorti.. Endret 10. januar 2017 av Solsikk 1
Forundret.. Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Jeg ville aldri vært sammen med en sexkunde. 10
Nappetass1 Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Jeg synes de er stakkarslige kryp. Så kvalmt å se på kvinner som en handlesvare og ingenting annet. 6
Gjest supernova_87 Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Jeg tror ikke nødvendigvis at fordi det foregår en tydelig transaksjon av penger at de menneskene som kan defineres som sexkunder er så veldig annerledes enn noen av de som plukker opp ONS på byen. Synes ikke det er overraskende at menn ser på kvinnelige eskorter som handelsvarer, eller at det er kvalmt. At de er en handelsvare er det jo den aktuelle kvinnen selv som har definert. Derimot hvis en mann ser på hvilken som helst kvinne som en handelsvare er det kvalmt. Det at man ser på noen som en handelsvare betyr heller ikke at man ser på den som utelukkende en handelsvare. MACen min f.eks som er en handelsvare er mye mer for meg en kun en vare, på samme måte kan sexkunder virkelig bry seg om kvinnene de kjøper sex av.
Gjest antbug Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 I min verden er ikke de som synes det er helt greit å kjøpe sex bra folk, så nei jeg kunne ikke vært sammen med en av dem. De jeg har møtt som innrømmer å ha gjort det har (ikke overraskende) virket temmelig avstumpa følelsesmessig.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #8 Skrevet 10. januar 2017 13 minutter siden, Nappetass1 skrev: Jeg synes de er stakkarslige kryp. Så kvalmt å se på kvinner som en handlesvare og ingenting annet. Sant nok, men mange menn som har det synet som ordner seg gratis, syns det er verre enn de som betaler.. Anonymkode: 6d20e...8c5 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #9 Skrevet 10. januar 2017 Alle mine kunder har vært helt ordinære menn Anonymkode: ebcd4...821 3
Fru Uperfekt Skrevet 10. januar 2017 #10 Skrevet 10. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere noengang vært innom eskorte sider og sett hva menn skriver om disse jentene? Jentene beskrives som produkter.. Hva er deres syn på sexkunder og kunne dere blitt sammen med en? Anonymkode: 95759...f77 De selger ett produkt og blir dømt deretter. Har ikke noe imot verken de som selger eller de som kjøper, og antar de er like differensierte som alle andre mennesker. Kjenner noen som selger seg og menn/gutter som kjøper/har kjøpt. Når det kommer til å ha en slik mann som kjæreste så vet jeg ikke all den tid de jeg kjenner som kjøper/har kjøpt ikke er noen jeg har hatt romantiske følelser for. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #11 Skrevet 10. januar 2017 Har dere noengang vært innom eskorte sider og sett hva menn skriver om disse jentene? Jentene beskrives som produkter.. Hva er deres syn på sexkunder og kunne dere blitt sammen med en? Anonymkode: 95759...f77 Akkurat som når damer snakker om penisstørrelse altså? Anonymkode: c4331...803
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #12 Skrevet 10. januar 2017 Aldri. Menn som kjøper sex er blant siste sorti.. Tipper du har mange sexkunder blant dine venner og sexpartnere. På samme måte som menn ikke kan se hvilke damer som har pult med halve byen, så kan ikke dere se hvilke menn som har hatt seg med profesjonelle. Anonymkode: c4331...803 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #13 Skrevet 10. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat som når damer snakker om penisstørrelse altså? Anonymkode: c4331...803 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper du har mange sexkunder blant dine venner og sexpartnere. På samme måte som menn ikke kan se hvilke damer som har pult med halve byen, så kan ikke dere se hvilke menn som har hatt seg med profesjonelle. Anonymkode: c4331...803 Så man kan ikke se det på deg? Anonymkode: 0a1f4...69c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #14 Skrevet 10. januar 2017 Så man kan ikke se det på deg? Anonymkode: 0a1f4...69c Nei? Trodde du man skiftet farge eller noe sånn? Anonymkode: c4331...803 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #15 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle mine kunder har vært helt ordinære menn Anonymkode: ebcd4...821 Samme her. Et par litt rare skruer, men stort sett trivelige folk. Anonymkode: 1263e...55d
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 10. januar 2017 #16 Skrevet 10. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper du har mange sexkunder blant dine venner og sexpartnere. På samme måte som menn ikke kan se hvilke damer som har pult med halve byen, så kan ikke dere se hvilke menn som har hatt seg med profesjonelle. Anonymkode: c4331...803 Nei forsåvidt ikke, men jeg hadde jo ikke vært sammen med han som pulte halve Oslo eller kjøpte sex - ikke til sammenlikning altså. Han med sexkjøp hadde vært totalt uaktuell.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #17 Skrevet 10. januar 2017 Om en mann har besøkt en eskorte eller hatt en ONS, hadde det igrunn ikke spilt noen rolle. Jeg tror faren for å få for eksempel kjønnssykdommer er større når det er ONS. Eskorter bruker kroppen sin som arbeidsredskap å vet å sjekke seg og ta vare på kroppen sin. Om mannen betaler damen i form av penger eller drinker, spiller det for meg ingen rolle. En eskorte sin kropp er like mye verdt som en sykepleier, bankdirektør, en i kassen på butikken eller en barnehageansatt sin kropp. Anonymkode: fc924...eff 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #18 Skrevet 10. januar 2017 Nei forsåvidt ikke, men jeg hadde jo ikke vært sammen med han som pulte halve Oslo eller kjøpte sex - ikke til sammenlikning altså. Han med sexkjøp hadde vært totalt uaktuell. God dag mann økseskaft? Jeg skrev da ikke noe til deg. Anonymkode: c4331...803
Marie90 Skrevet 10. januar 2017 #19 Skrevet 10. januar 2017 Det kommer an på. Jeg forstår de som reagerer på kvinnesynet, men et enkelt og nedlatende syn på kvinner er jo på ingen måte unikt for sexkunder. Det å skille sex fra intimitet og se på det som en rent kroppslig akt sier jo de fleste ja til når de håper til sengs med en fremmed i fylla. Det å involvere penger legger enda en dimensjon på det, men jevnt over er nok ikke den jevne sexkunde så veldig ulik en gjennomsnittlig mann som skiller sex og følelser. Man godtar enten sex som noe som er fullstendig atskilt fra kjemi og tilknytning, eller ikke. Det er mye negativt som henger ved sexkunder - desperasjon, manglende attraktivitet (generelt), muligheten for sykdommer, muligheten for at han har bidratt til en skitten og kriminell industri. Det er utvilsomt et stort minus for kvinner flest. For min del er det forskjell på en 18 år gammel nysgjerrig gutt og en mann på 30, en engangskjøper som falt for fristelsen og en jevnlig kjøper, en som gikk for en rusfri 'luksusprostituert' og en som dro ned i Skippergata. Sistnevnte, i alle tre tilfellene, ville vært uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #20 Skrevet 10. januar 2017 Ville ikke ha sittet ved siden av en sånn fyr på bussen en gang. Æsj. Anonymkode: 0a0e4...a06 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå