Gå til innhold

Ubehagelige underlivsplager.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var hos legen idag pga. plager jeg har hatt i underlivet i litt over 1 uke nå.
Det har seg slik at jeg har vært plaget med at det kommer noe som kan minne om puss/betennelse ut i fra skjeden. Fargen er gulgrønn (mørk) og det lukter råttent. Ser det er flere som har vært plaget med en slags fiskelukt, men det minner ikke om det i det hele tatt. Fikk tatt en crp hos legen, som viste seg å være normal. Fikk også en slags gynekologisk undersøkelse der det også ble tatt prøver. Under undersøkelsen begynte jeg å blø noe grusomt (har ikke mens, og har ikke hatt det på veldig lenge grunnet prevansjon.) Det skal da sies at dette var min første undersøkelse, så jeg lurer på om dette er normalt? Føler ikke jeg fikk så mye svar hos legen, så tenkte å spørre her i mellomtiden til jeg får svar på de andre prøvene. Er det noen andre som har opplevd puss som kommer ut ifra skjeden, i såfall - hva var årsaken? Har også vært endel plaget med noen slags kramper i livmor etter samleie. Krampene kan være helt grusomme og jeg klarer ikke å bevege meg uten at det blir værre. (Kjennes nesten ut så eggstokkene skal revne.) Håper noen har noen svar på dette eller har opplevd lignende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lillemillee skrev:

Var hos legen idag pga. plager jeg har hatt i underlivet i litt over 1 uke nå.
Det har seg slik at jeg har vært plaget med at det kommer noe som kan minne om puss/betennelse ut i fra skjeden. Fargen er gulgrønn (mørk) og det lukter råttent. Ser det er flere som har vært plaget med en slags fiskelukt, men det minner ikke om det i det hele tatt. Fikk tatt en crp hos legen, som viste seg å være normal. Fikk også en slags gynekologisk undersøkelse der det også ble tatt prøver. Under undersøkelsen begynte jeg å blø noe grusomt (har ikke mens, og har ikke hatt det på veldig lenge grunnet prevansjon.) Det skal da sies at dette var min første undersøkelse, så jeg lurer på om dette er normalt? Føler ikke jeg fikk så mye svar hos legen, så tenkte å spørre her i mellomtiden til jeg får svar på de andre prøvene. Er det noen andre som har opplevd puss som kommer ut ifra skjeden, i såfall - hva var årsaken? Har også vært endel plaget med noen slags kramper i livmor etter samleie. Krampene kan være helt grusomme og jeg klarer ikke å bevege meg uten at det blir værre. (Kjennes nesten ut så eggstokkene skal revne.) Håper noen har noen svar på dette eller har opplevd lignende :)

Høres ut som gardenella infeksjon, du burde kreve å få antibiotika kur.

Anonymkode: b0f80...05b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som gardenella infeksjon, du burde kreve å få antibiotika kur.

Anonymkode: b0f80...05b

Har fått to forskjellige typer atibiotika :) Skal gå på de i 10 dager mens jeg venter på svar på de andre prøvene.

Skrevet

Hvor gammel er du? Og hva ble du testet for? Og hva er "en slags gynekolgisk undersøkelse"? 

Anonymkode: dfd6e...d89

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Og hva ble du testet for? Og hva er "en slags gynekolgisk undersøkelse"? 

Anonymkode: dfd6e...d89

Er 20 år. Fikk ikke med meg alt jeg ble testet for, men det var blant annet klamydia og gonore. Legen var ganske vanskelig å forstå seg på, så føler ikke jeg fikk avklart noe spesielt på legebesøket. Med en slags gynekologisk undersøkelse mener jeg at legen tok prøver med en q-tips, som skulle sendes inn til dyrkning (?). Blir nok henvist videre til gyn når jeg får svar på prøvene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...