FrøkenMena Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Vi har planer om å reise til Singapore i midten av mars og tenker også på å ta noen netter i Malaysia. Hvor i Malaysia er det fint å reise til, som i tillegg ikke er så lang fra Singapore? Strand, rolig, medium budsjett.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Unntatt Kuala Lumpur, som dessverre ikke ligger så ekstremt nærme, så er Batam i Indonesia veldig pent. Og nært. Anonymkode: b0bf7...357
Bondenisse Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Unntatt Kuala Lumpur, som dessverre ikke ligger så ekstremt nærme, så er Batam i Indonesia veldig pent. Og nært. Anonymkode: b0bf7...357 Batam har dessverre ikke de beste strendene, mye forurensing fra verftindustrien. Men legger dere dere inn på resorthotell kan dere få fantastiske bassenganlegg og ok strender Jeg liker med veldig godt i Batam, men det er mye pga avstanden til Singapore og befolkningen
Gjest Sorbus Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Langkawi! Fantastiske strender, flotte dykke- og snorklemulighet. Sjarmerende sted med blide mennesker. Er ikke såååå turistinfisert. Tror det går fly direkte fra Singapore.
Høna79 Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 2 timer siden, Bondenisse skrev: Batam har dessverre ikke de beste strendene, mye forurensing fra verftindustrien. Men legger dere dere inn på resorthotell kan dere få fantastiske bassenganlegg og ok strender Jeg liker med veldig godt i Batam, men det er mye pga avstanden til Singapore og befolkningen Foreslår øya Bintan i stedet for Batam - fikk anbefaling fra en som bodde i Singapore, som sa det var mye vakrere og ikke så forurenset Var billig og lett tilgjengelig fra Singapore - et par timer med båt så var man der. Fint lite å finne på unntatt å late seg på stranden, men perfekt hvis det er nettopp et par slike dager man ønsker. Bodde på Nirwana og var veldig fornøyd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Melaka er en hyggelig liten by man kan tilbringe et par dager i. Få med deg markedet der! Anonymkode: fc703...fc8 1
reiseglad Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 Stemmer også for Melacca, selv om der ikke er strand der. En utrolig fargerik by! Bo på et hotell med høy standard, med bassengområde. Bintan er også deilig, selv om der ikke er noe å gjøre.
FrøkenMena Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2017 15 timer siden, Bondenisse skrev: Batam har dessverre ikke de beste strendene, mye forurensing fra verftindustrien. Men legger dere dere inn på resorthotell kan dere få fantastiske bassenganlegg og ok strender Jeg liker med veldig godt i Batam, men det er mye pga avstanden til Singapore og befolkningen Takk for svar! Vi tenker å reise 8 netter tilsammen. Fant dette: https://www.telunasresorts.com - men blir kanskje kjedelig der i mange dager... Er det noen steder i nærheten av Batam/Singapore man bør besøke?
reiseglad Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 Hvis dere har åtte dager til bruk i Malaysia, ville jeg valgt å dra til Palau Tioman, evt til en liten øy på østsiden av Malaysia, ikke langt fra Tioman; Pulau Besar. Deilige steder som stort sett kun kan brukes til soling og vannsport.
gard Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 Hei. Jeg har vært en del i KL pga jobb og det har blitt en stor by etterhvert. Ta gjerne et par netter i KL og bo på Traders hotell. Utsikten mot Petronas tårnene er fantastisk. Men dersom du ønsker strand så ville jeg anbefalt Perhentian islands på østkysten. Det tar litt tid å kome dit men snorklingen var episk her. Dersom du vil ha noe mer fasiliteter kan du dra til Langkawi eller Penang på vestkysten.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 På 11.1.2017 den 16.22, reiseglad skrev: Hvis dere har åtte dager til bruk i Malaysia, ville jeg valgt å dra til Palau Tioman, evt til en liten øy på østsiden av Malaysia, ikke langt fra Tioman; Pulau Besar. Deilige steder som stort sett kun kan brukes til soling og vannsport. Eventuelt Pulau Rawa, også en øy i samme område som Tioman. Paradis på jord. De utstemte deltakerne på Robinson ble faktisk sendt dit i noen av sesongene når det ble spilt inn i Malaysia. Anonymkode: 69645...c9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå