AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Jeg fikk mensen i går og brukte tampong i natt. Når jeg stod opp og skulle ta ut tampongen så jeg at jeg hadde blødd MYE også i bindet jeg hadde på meg. Når jeg dro ut tampongen nærmest fosset det ut blod, har aldri opplevd dette før og det gjør meg bekymret. I dag har jeg måttet bytte tampong 2 ganger så langt, vanligvis har jeg ikke i nærheten av så kraftige blødninger. Plutselig ble det enormt mye mer enn det vanligvis er, hvorfor skjer dette?? Er det normalt? I tillegg sluttet forrige mens bare for 2 uker siden, så den kom iallfall 1 uke for tidlig. Burde jeg gå til legen eller noe? Noen som har opplevd at blødningene plutselig blir myemye kraftigere? Anonymkode: c60f7...f05
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Det kan ha vært en spontanabort Anonymkode: aaa87...7c9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 TS her Legger til at jeg hadde sex for første gang i helgen. Anonymkode: c60f7...f05
boblevann Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Hvis det er store endringer i blødningsmønsteret ditt (noe det er ut i fra hva du beskriver) bør du gå til legen ja. Dette er forutsatt at blødningene dine til vanlig er stabile, er de? Har du hatt mensen mange år, slik at du er inne i en stabil syklus? Hvis ja, tar du en legetime når det er så store ''avvik'' fra det normale (hvis du har begynt/sluttet på hormonell prevensjon eller andre medisiner i det siste - kan dette påvirke blødninger)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Jeg er 19 år så jeg har hatt blødninger i mange år ja, de har vært veldig stabile og kommer til planlagt + - et par dager hver måned. Blødningene har vært de samme fra dag en. Har aldri gått på noe prevensjonsmidler. TS Anonymkode: c60f7...f05
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Legger til at jeg hadde sex for første gang i helgen. Anonymkode: c60f7...f05 Da er det nok en eller annen form for reaksjon fra kroppen din. Du bør komme deg til legen. Anonymkode: aaa87...7c9
boblevann Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 19 år så jeg har hatt blødninger i mange år ja, de har vært veldig stabile og kommer til planlagt + - et par dager hver måned. Blødningene har vært de samme fra dag en. Har aldri gått på noe prevensjonsmidler. TS Anonymkode: c60f7...f05 Da anbefaler jeg en legetime ja Endringer i blødningsmønster bør sjekkes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå