Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 er student og er ferdig med eksamen om ikke alt for lenge. men da skal jeg jobbe hver eneste dag fremover. fri kun julaften og nyttårsaften, jobber dager før og dater i mellom.. er ikke vant til dette jeg! syens det ble altfor masse:(
Mrs. B Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Det gjelder for mange i år. Meg også. Dumt når 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag, da blir det jo ikke noe ekstra fri.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Jeg har jobbet slik siden jeg var 15 år... Det blir en vane, og denne julen har fri f.o.m. 24/12-044/01!!!! Det skal bli så deilig (ikke for å strø salt i såret :oops: )!!!
Ugla Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Ja, sånn er det... Noen steder MÅ det være bemannet 24 timer i døgnet, 365 dager i året! Men det visste vi jo, da vi takket ja til jobbene våre...
showgirl Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Kjenner meg godt igjen i det med å jobbe når "Alle" andre har fri. Prøv å trøste deg med at du tjener en masse gode penger(røde dager på kalendern er tingen ) mens folk flest har brukt en masse penger
Kristin S Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Sånn det er å være i jobb det! Du er ikke alene om å måtte jobbe nei!!
Gjest Catwoman Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Det gjelder for mange i år. Meg også. Dumt når 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag, da blir det jo ikke noe ekstra fri. Åjoda.. for oss som jobber lørdager så... 1. juledag er min jobbelørdag.... egentlig
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 Jøss, det er da normaldagen for de flste av oss+ Veldig mange har barn i tillegg. Noen skal i barnehagen, noen i skole, noen har tenåringer osv.... Om du tror dette er uvanlig så tar du feil. Hos de fleste strekker ikke hverdagen til....mye en skulle ha gjort, men det går ikke.... Så skal man på avslutning på skolen, i barnehagen, bake g stelle til jul, julehandel, ordne til langveisfarende julegjester...phu....... Kos deg mens du kan!!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #10 Skrevet 12. desember 2004 Jobber mye jeg og.. :-( Sitter i kassa på Rimi (Tar meg et "fri"år nå etter vgs) Får BARE kveldsskift. Hater det!
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Du er ikke alene, om det er en trøst !
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Flere som skal jobbe på juleaften eller ?
Brunhilde Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 Skulle egentlig ha jobbet, men en kollega tilbød seg å steppe inn for meg så jobber jeg nyttårsaften.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå