Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er student og er ferdig med eksamen om ikke alt for lenge. men da skal jeg jobbe hver eneste dag fremover. fri kun julaften og nyttårsaften, jobber dager før og dater i mellom.. er ikke vant til dette jeg! syens det ble altfor masse:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjelder for mange i år. Meg også. Dumt når 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag, da blir det jo ikke noe ekstra fri. :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har jobbet slik siden jeg var 15 år... Det blir en vane, og denne julen har fri f.o.m. 24/12-044/01!!!! Det skal bli så deilig (ikke for å strø salt i såret :oops: )!!!

Skrevet

Ja, sånn er det...

Noen steder MÅ det være bemannet 24 timer i døgnet, 365 dager i året!

Men det visste vi jo, da vi takket ja til jobbene våre... :wink:

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det med å jobbe når "Alle" andre har fri.

Prøv å trøste deg med at du tjener en masse gode penger(røde dager på kalendern er tingen :tunge1: ) mens folk flest har brukt en masse penger :)

Skrevet

Sånn det er å være i jobb det! Du er ikke alene om å måtte jobbe nei!!

Gjest Catwoman
Skrevet
Det gjelder for mange i år. Meg også. Dumt når 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag, da blir det jo ikke noe ekstra fri. :(

Åjoda.. for oss som jobber lørdager så... 1. juledag er min jobbelørdag.... egentlig :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss, det er da normaldagen for de flste av oss+

Veldig mange har barn i tillegg. Noen skal i barnehagen, noen i skole, noen har tenåringer osv....

Om du tror dette er uvanlig så tar du feil.

Hos de fleste strekker ikke hverdagen til....mye en skulle ha gjort, men det går ikke....

Så skal man på avslutning på skolen, i barnehagen, bake g stelle til jul, julehandel, ordne til langveisfarende julegjester...phu.......

Kos deg mens du kan!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jobber mye jeg og.. :-(

Sitter i kassa på Rimi (Tar meg et "fri"år nå etter vgs) Får BARE kveldsskift. Hater det!

Skrevet

Skulle egentlig ha jobbet, men en kollega tilbød seg å steppe inn for meg så jobber jeg nyttårsaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...