Gå til innhold

4-stjerners middag 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt overrasket over hvor gebrokkent norsk Omer Bahtti snakker, med tanke på at han er født og oppvokst i Norge.

Om jeg ikke er helt på jordet, så har han norsk mor og pakistansk far.

Anonymkode: 224ec...f53

• Liker 3
Skrevet

Han syns vel gebrokkent kebabnorsk er kuuuuult da. 

Skrevet

Syns Omer imponerte med maten, men nå er jeg veggis da. :) Og tror ikke de potetene var sååå sterke, som ei sa. De andre klaget jo ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Er deg bare meg, eller var deg ekkelt å se SE tilberede maten med de lange neglene og hår som falt på maten? 

Hun får jo nok publisitet, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor hun er med i programmet. 

Anonymkode: 811ec...09e

• Liker 4
Skrevet

Hun var jo helt tilbakestående på kjøkkenet. "Hvordan skjærer man en agurk?" liksom hallo

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bestilte hun maten på engelsk? Er ikke norsk kult nok for henne? Hun bestilte da i Norge fra Norge! At det går an å være så teit!!!!

Anonymkode: 3f803...8d9

Kanskje den som tok imot bestillingen var engelskspråklig? Vet ikke, hørte ikke hva vedkommende svarte. Hvis ikke, så ja, da var det unødvendig.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor SE er med på dette programmet når hun ikke kan lage mat. 

Anonymkode: 1b0e6...a7e

• Liker 6
Skrevet

Er hun løpedama full eller bare virker det som? 

Anonymkode: 12d77...814

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er hun løpedama full eller bare virker det som? 

Anonymkode: 12d77...814

Haha, jeg digger henne! Latteren hennes er gull!

Anonymkode: b553e...cdb

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Sofie Elise virker så sur, uinteressert og negativ. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg kommer til å unngå alle programmer som Sofie Elise er med i fremover. Synes alt ved henne er irriterende.

Skrevet

Fikk litt vondt av Sigurd som fikk minst poeng. Helt ufattelig at S.E slo ham. Hun hadde ingenting der å gjøre. Har tidligere hatt et nøytralt forhold til henne, men det forandret seg etter dette programmet.

Anonymkode: ee6c6...c15

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Bossa Nova skrev:

Jeg kommer til å unngå alle programmer som Sofie Elise er med i fremover. Synes alt ved henne er irriterende.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun er med i matprogram. Jeg har ennå ikke sett dagens episode, men gleder meg til å se hva Sigurd serverer. Tenker at han har mye bedre kokkeferdigheter enn S.E. 

Jeg hadde egentlig sansen for henne, men ikke etter dette.

• Liker 1
Skrevet

Sophie Elise burde kommet på siste. Hva skjer med de lave terningkastene. Skal hun få flere poeng fordi hun har mindre erfaring ? Derfor får Sigurd 3 ? Fordi grunnen er at han burde prestert bedre bare fordi han faktisk klarer å kutte grønnsaker ?

Dette kan umulig stemme ? Var dette bare spill eller er sophie Elise virkelig så langt bak mål ? Hun lagde 1-2-3 kake og bestilte mat nei uff dårligste uken av 4 stjerners middag ble virkelig oppgitt.

"hun likte ikke leken og holdt på å sovne" tulling 

Anonymkode: 8a4a6...f42

• Liker 9
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Merkelig resultat i dagens program.

Spoiler

Sigurd som var den flinkeste, fikk færrest poeng. 

Veldig urettferdig. For noen idioter som var med denne uka. Bortsett fra Sigurd.

Skrevet (endret)

Jeg har stort sett likt Sophie Elise, men i dette programmet synes jeg hun rett og slett var ufin og uhøflig! Hvem oppfører seg sånn i et selskap hvor noen gjør sitt beste for å få gjestene til å trives?! Sigurd er jo så likanes og god, men hun satt der som en respektløs tulling og virket totalt uinteressert. Greit nok at man kjeder seg, det har vi alle gjort i et selskap, alle kan ikke like alt, men man tar på seg en maske og gjør det beste ut av det. 

Endret av Hattifnatten
  • Liker 14
Skrevet

Jeg har fått sansen for både Sigurd, Omer og Ingrid etter dette programmet. De lo og tøysa sammen og greidde fint å overse den sure agurken. :) Godt gjort! 

• Liker 9
Skrevet

"Hva luktet du sophie elise?" 

"Jeg lukter chanell!" 

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 2abbd...00b

• Liker 2
Skrevet

S.E. var rett og slett ufordragelig. Som vert hadde jeg vist henne gjesterommet og bedt henne ta en powernap, mens vi andre voksne koser oss med god mat og drikke. 

Jeg fatter bare ikke hvordan Sigurd fikk minst poeng av de. Han ga jo mest effort når det gjaldt mat og underholdning. Ble litt provosert av at S.E. mente han var unnasluntrer i matlagingen. Hun som lagde 1-2-3 kake og bestilte take-away. 

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for avsporing og personangrep.

pinar, mod. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...