Gå til innhold

4-stjerners middag 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte at live nelvik gjorde litt narr av hele greia.  Litt som at hun egentlig var for god til å være med i programmet,  så da gjorde hun  litt narr av det underveis.

Anonymkode: b643f...efa

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gårsdagens episode var kleint. 

Jeg håper det blir bedre idag, siden de er blitt litt mere kjent. Jeg så en klipp der Ari Behn sang og da ble jeg veldig flau på hans vegne. 

Skrevet

Jeg elsker Live Nelvik! Hun er generelt veldig ironisk, til og med klærne og håret er litt sånn "jeg bryr meg ikke". Hun er definitivt fullt klar over at hun er pen og slank nok og har nok cred uansett og at det er derfor hun slipper unna med det, men jeg liker likevelholdningene hennes veldig godt. Man trenger Ikke være så perfekt og selvhøytidelig alltid.

Så lenge hun ikke går over streken og sårer andre er hun et deilig, friskt pust i kjendis-Norge! 

Ser av episoden nå at Else Kåss Furuseth også har en komisk tilnærming til det hele :fnise: 

konfirmasjonstema! Haha.

Håper bare de tar vare på Hoksrud oppi all ironien. Synes han satt flirende og nervøs gjennom episoden igår og han virker jo bare gjennomført snill. 

Anonymkode: 97b74...983

• Liker 6
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Konfirmasjonstema, lurer på om Ari skjønner humoren:fnise:

Skrevet

Ser på Ari lager mat nå.....herregud som han roter og griser... ikke mye system og orden i kokinga der :-D Får fryktelig lyst å bryte inn og rydde og tørke litt rundt på benken der;) Og tenker de skal bli  stappmett...digre porsjoner.

Anonymkode: 7b11a...d03

• Liker 1
Skrevet
På 11.1.2017 den 17.29, AnonymBruker skrev:

3. Erlend Elias gir en for meg ubegripelig "gave" som har med å få tarmbevegelsene til å gå lettere ved dobesøk.
Hva i alle dager er det som feiler han? Hvor blir høfligheten av. Ble det for mye alkohol i USA?
En tar da ikke med sånne ting og kaller det for en gave?!? Maria virket forbauset og litt brydd.
Gaven skulle bortsettes til hun ble gammel sa hun. Håper virkelig at de skjerper seg i de neste episodene. 

Sats på blomsterbuketter. Det feiler aldri. 

Anonymkode: f5968...eb4

det er faktisk vitenskap bak det at det er bedre med sittestillingen man får av den type fotskammel

Anonymkode: 80d22...6c1

Skrevet

Synest Ari er søt jeg :) han prøver så godt han kan

Anonymkode: 2abbd...00b

• Liker 1
Skrevet

Ari overrasker! Han virker veldig sympatisk. 

Anonymkode: b643f...efa

• Liker 5
Skrevet

Ble inspirert av serranoskinke med ost inni i går til Bård Hoksrud. Måtte bare lage det i kveld.:nordvesta: Ari overrasket meg å være så "folkelig"

Anonymkode: 7b00f...371

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble inspirert av serranoskinke med ost inni i går til Bård Hoksrud. Måtte bare lage det i kveld.:nordvesta: Ari overrasket meg å være så "folkelig"

Anonymkode: 7b00f...371

Ja, men han kan ikke lage mat, han heller😂

Men dikt-konkurransen var morsom. 

Skrevet

Ny uke, nye gjester... Blir litt flirfull når folke er så tre henda på kjøkkenet ;) Aldri skrelt en mango? Har tro på at bacalaoen blir veeldig god på smak..men å finkutte den flotte fisken i så små biter..nei nei Frode da...du som er fra Kristiansund og alt!

Og til Alfsen...smør i bacalao er nydelg...både smør og olivenolje:) nammmmm

Anonymkode: 7b11a...d03

Skrevet

Trivelige Frode! Flink å lage mat også, iallefall etter mitt hjerte. Men det som jeg likte mindre, var da ei av gjestene begynte å rape ved bordet! Hvis det ikke var et uhell, så syns jeg at det var veldig udanna og uhøflig.

Skrevet

De var innom en ammedebatt: Ari Mikael mente barn bør ammes leenge, Bård oppfordret til det og Live...orket ikke amming.

Synes det var fint at hun sa det. Dette fordi i Norge synes det som om det er et must, "hvis ikke mor ammer har hun opplevd traumer og barnet får sykdommer og blir mindre smart grunnet ble ikke ammet frem til 4 års alderen."

🙂👍🏻

Anonymkode: 999f7...db5

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, hjertesukka skrev:

Trivelige Frode! Flink å lage mat også, iallefall etter mitt hjerte. Men det som jeg likte mindre, var da ei av gjestene begynte å rape ved bordet! Hvis det ikke var et uhell, så syns jeg at det var veldig udanna og uhøflig.

Er det mulig?! Da ville jeg ha slått av...

Anonymkode: 999f7...db5

Skrevet

Er det bare jeg som blir litt skuffet når "kjendisene" ikke har selskapet hjemme hos seg selv?? Det er jo det som er gøy, å se hvordan de har det :fnise:

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Krutthøna skrev:

Er det bare jeg som blir litt skuffet når "kjendisene" ikke har selskapet hjemme hos seg selv?? Det er jo det som er gøy, å se hvordan de har det :fnise:

Det er du ikke alene om😊 

Ingeborg var søt hun, og vimsete, men jeg vet ikke om jeg hadde spist maten hennes altså. Jeg er veldig opptatt av hygiene på kjøkkenet og passe på å ikke bruke samme spiseskje til å smake flere ganger, vaske hendene etter at den har vært i min munn eller før jeg tar i mat. Det gjorde ikke hun. 

Anonymkode: 811ec...09e

• Liker 2
Skrevet
På 24.1.2017 den 15.44, hjertesukka skrev:

Han virka kjempetrivelig og hadde nok ikke hatt imot å ha han som gjest hos meg. Han virker tvers igjennom god. 

Anonymkode: 811ec...09e

Skrevet

Er det denne sesongen Sophie-Elise deltar i? Noen som vet hvilken uke hun kommer?

Anonymkode: 38383...278

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne sesongen Sophie-Elise deltar i? Noen som vet hvilken uke hun kommer?

Anonymkode: 38383...278

Ja, hun deltar denne sesongen, men vet ikke når hennes program vises. 

Programmet ble forøvrig spilt inn for 2 år siden :P

Anonymkode: 224ec...f53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...