AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har prøvd å holde meg borte fra medisiner, ettersom jeg ikke støtter dette. Jeg har tidligere gått på Zoloft som viste 0 effekt, var oppe i 200mg og gikk på det i flere måneder, men jeg merket absolutt ingen effekt av den. har noen gode erfaringer med antidepprisiva? Og evt hvilken type har du god erfaring med? Anonymkode: 3fe7c...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å holde meg borte fra medisiner, ettersom jeg ikke støtter dette. Jeg har tidligere gått på Zoloft som viste 0 effekt, var oppe i 200mg og gikk på det i flere måneder, men jeg merket absolutt ingen effekt av den. har noen gode erfaringer med antidepprisiva? Og evt hvilken type har du god erfaring med? Anonymkode: 3fe7c...ac8 Jeg har god effekt av en medisin som heter brintellix. Anonymkode: 34c88...77e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Ikke svar på det du spør om direkte, men kortiktig så hjalp det. Det føltes ikke bra, men det tok det værste. Noen år senere så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde begynt på medisiner for psyken. Så ikke den gang at de var så mange andre muligheter. Den kortiktige virkningen veier ikke opp for langtids bivirkninger. Slik jeg ser det i dag så er medisiner absolutt siste utvei for min del og så kort tids bruk som overhodet mulig. Enkelte typer medisiner de skriver ut for lettere søvnproblemer, stress og mildere depresjoner er hestedop. Anbefaler deg å få mest mulig info om bivirkninger og erfaringer folk har hatt med en medisintype før du begynner å ta dem. Anonymkode: 58fa2...87e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har god effekt av en medisin som heter brintellix. Anonymkode: 34c88...77e Vet ikke om du sliter med angst, men hvis du gjør, har denne god effekt for deg i forhold til angst også? Og hvordan føler du deg etter du startet på medisinen? Anonymkode: 3fe7c...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke svar på det du spør om direkte, men kortiktig så hjalp det. Det føltes ikke bra, men det tok det værste. Noen år senere så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde begynt på medisiner for psyken. Så ikke den gang at de var så mange andre muligheter. Den kortiktige virkningen veier ikke opp for langtids bivirkninger. Slik jeg ser det i dag så er medisiner absolutt siste utvei for min del og så kort tids bruk som overhodet mulig. Enkelte typer medisiner de skriver ut for lettere søvnproblemer, stress og mildere depresjoner er hestedop. Anbefaler deg å få mest mulig info om bivirkninger og erfaringer folk har hatt med en medisintype før du begynner å ta dem. Anonymkode: 58fa2...87e Jeg skjønner godt hva du mener, og tusen takk for en advarsel. Jeg hadde ikke valgt å ville prøve ut antidepprisiva igjen hvis det ikke hadde vært for at jeg har vært psykisk syk i 8 år, og jeg klarer ikke ha det slik lenger. Jeg er altfor mye deprimert og det ødelegger alt rundt meg, angsten er den verste og jeg trenger hjelp for å bli kvitt det. Jeg har ikke tenkt til å stå på piller i lang tid, bare som en liten kickstart for å se om ting virkelig kan bli bedre. Men jeg setter pris på erfaringer, så tusen takk! ☺️ Anonymkode: 3fe7c...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Den eneste effekten antidepressiva hadde på meg, var at jeg raste opp i vekt. Da jeg sluttet med dem fikk jeg i begynnelsen noe jeg vil kalle elektriske støt i hjernen. Jeg kommer aldri til å ta noe sånt igjen. Anonymkode: 2b504...bfd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Cipralex og Buspar her. Har brukt de nå i en måneds tid, og jeg angrer som en hund på at jeg ikke fikk tak i det før. Anonymkode: 0b13d...0dc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cipralex og Buspar her. Har brukt de nå i en måneds tid, og jeg angrer som en hund på at jeg ikke fikk tak i det før. Anonymkode: 0b13d...0dc Må spørre deg om hvordan effekt du har fått? Anonymkode: 3fe7c...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må spørre deg om hvordan effekt du har fått? Anonymkode: 3fe7c...ac8 Gråter ikke 3-4 timer pr dag lengre, og er generelt roligere. Mindre aggressiv osv. Anonymkode: 0b13d...0dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå