AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Jeg flytter til Oslo til sommeren for å studere. Jeg lurer på om noen har tips til en god psykolog i Oslo? Jeg vet jeg er tidlig ute, men det er jo gjerne lang ventetid for å komme inn til en, så vil være tidlig ute. Psykologen jeg går til nå må søke meg inn. Og så leste jeg at UiO/HiAO har en helsetjeneste med psykolog? Er dette å anbefale? Samme lurer jeg på legen der, burde jeg finne en annen eller holder det med tjenestene på skolene? Evt anbefal meg en lege også. Anonymkode: 28886...64e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Har god erfaring m studenthelsetjenesten på Blindern. Dr andersen el dahl-Jørgensen. Hadde også noen t hos psykolog på Blindern. Lurt å benytte seg av sio sitt tilbud. Anonymkode: bbbd9...9fa
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 Takk for svar. Må man henvises til psykologen der eller møter man bare opp? Og evt hvor lang ventetid er det for å komme inn? Jeg er redd for at det er lang ventetid for å komme inn, og siden psykologen min har sommerferie som de alle har, er jeg redd for at det vil gå for lang tid og jeg vil få et tilbakefall siden det er så mye nytt på en gang. Er så usikker på hva jeg burde gjøre. Noen andre med erfaringer fra dette? Anonymkode: 28886...64e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Dersom du har behov for en del oppfølging og samtaler, ville jeg styrt unna SiO. Min erfaring er i alle fall at de kan tilby maks en time i uka, over en begrenset tidsperiode. I tillegg til dette var et tøysete lang venteliste. Sjekk forøvrig ut legelisten.no, de har en egen seksjon for psykiatere. Anonymkode: 125cc...5f3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du har behov for en del oppfølging og samtaler, ville jeg styrt unna SiO. Min erfaring er i alle fall at de kan tilby maks en time i uka, over en begrenset tidsperiode. I tillegg til dette var et tøysete lang venteliste. Sjekk forøvrig ut legelisten.no, de har en egen seksjon for psykiatere. Anonymkode: 125cc...5f3 Takk for svar! Da satser jeg på en "vanlig" psykolog og bruker heller bare lege-tilbudet de har. Jeg hører først med han jeg går hos, kanskje han vet om en som er god, ellers så skal jeg absolutt sjekke ut legelisten. Takk for tips :-) TS Anonymkode: 28886...64e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå