Gå til innhold

Tror du Bill Cosby er uskyldig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bill Cosby har blitt anklaget av en rekke damer for foldtekt, men han endte aldri med å bli dømt. 

Tror du han er uskyldig?

Anonymkode: 3f69b...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke.  Hva tror du da, Ts?

AnonymBruker
Skrevet

Uskyldig. Hvor er bevisene? kom med de

Anonymkode: 33a10...959

AnonymBruker
Skrevet

a.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, wintergirl skrev:

Vet ikke.  Hva tror du da, Ts?

Ganske usikker selv, derfor jeg spør. 

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske usikker selv, derfor jeg spør. 

TS

Har ikke fulgt med i saken hans heller. Men syns det er meget skuffende hvis han har gjort det. Har ikke han innrømmet at han har dopet ned et par damer da? Hvis ikke jeg husker feil her. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror det var hovmesteren som gjorde det.

Anonymkode: 8b37b...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå får det være nok! Bill Cosby er en hedersmann! Hele verdens bestefar for alle verdens minoriteter!

Anonymkode: d180f...c5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå får det være nok! Bill Cosby er en hedersmann! Hele verdens bestefar for alle verdens minoriteter!

Så sant, så sant. Rasistene her på forumet eier ikke skam - nå skal de ta Bill Cosby også.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sant, så sant. Rasistene her på forumet eier ikke skam - nå skal de ta Bill Cosby også.

Ja, han er jo ikke dømt. Hva blir det neste? Skal de si at Obama har begått overgrep også, eller?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, wintergirl skrev:

Har ikke fulgt med i saken hans heller. Men syns det er meget skuffende hvis han har gjort det. Har ikke han innrømmet at han har dopet ned et par damer da? Hvis ikke jeg husker feil her. 

Jeg har jo ikke lest så mye selv og synes det er vanskelig å lese seg opp for ting er ikke helt klart i media heller. 

F.eks så har Cosby innrømt at han har gitt dop til damer han har hatt sex med. Men han har ikke innrømt at at han har gitt dopet mot kvinnens vilje. Det er jo derfor han ikke er dømt. På den andre siden så virker han jo rimelig skyldig når man leser innrømmelsen og ser alle som har anklaget han for voldtekt. 

Derfor er jeg usikker. 

AnonymBruker
Skrevet

siste var TS

AnonymBruker
Skrevet

Bill Cosby er ikke dømt, så man må nesten anta at han er uskyldig. Men saken minner litt om at Bill Cosby er en Jerry Sandusky som slapp unna. Begge var veldig godt likt.

Anonymkode: bfe8b...c25

AnonymBruker
Skrevet

Nå får det være nok, altså! Bill Cosby, overgrep? Har det rablet for folk? Bill Cosby er en hedersmann!

Anonymkode: a1fdc...a39

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror han er skyldig. Han har jo selv innrømmet i en tidligere rettsak at han har gitt quaaludes til damer for å få sex.

• Liker 2
Skrevet

Nei, tror ikke han er uskyldig!

• Liker 1
Skrevet

Enhver person, kjendis eller ikke, som gir dop til en kvinne ville jeg ikke helt støttet. Støtter dere virkelig en slik person? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanskelig å si. Disse kvinnene kan også bare være pr kåte og ute etter pengene hans. Hvem vet? Finnes det i det hele tatt ordentlig bevis, utenom hva de har sagt?

Anonymkode: f3b1c...154

Skrevet

Som andre nevner, denne typen saker har en tendens til å tiltrekke seg tvilsomme figurer som av forskjellige grunner ser seg tjent med å påberope seg offerstatus. Et godt eksempel på dette er Jian Ghomeshi saken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...