AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hei! Tidligere i år fikk jeg en kul i underlivet som vokste som en byll under huden. Klemte kulen litt og så kom det blodsprut oppetter veggene fra denne kulen. Kunne "melke" denne kulen ned i størrelse og nesten få så mye blod jeg ville utifra den. Blodet var mørkt. Det så nesten ut som blodåren lå rett oppunder huden i et par cm. Tappet denå for blod et par ganger før den bare ble som en bitteliten kul,eller arrvev kanskje, som er der enda. Nå har jeg fått flere småkuler jeg trodde var betente hårsekk er etter barbering rundt skrittet. I stedet for puss eller væske kom det sprutende ut blod, nesten som i underlivet tidligere. Har fått en del mørkt blod ut og det så ut som et hull i huset. Etterhvert ble det bare litt en svart flekk og det går ikke bort! Har 4-5 slike nå rundt skrittet, og det er ikke særlig pent... Noen som har opplevd dette før, eller aner hva det kan være? Anonymkode: 893d4...669
randomnickname Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Hadde mengder av slike når jeg gikk på ppiller, gikk heldigvis over.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Kapillærer som gir punktblødning? Kan skyldes mye forskjellig. Medisinbruk, underliggende sykdom. Jeg vet ikke om intimbarbing kan forårsake dette. Anonymkode: 5d2b0...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Høres ut som supparativa hidradenites. Sliter med det samme selv. Anonymkode: c7986...170
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Burde heller få diagnose av legen enn her inne Anonymkode: 1b94d...0b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå