AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Tenkte kjøpe madrass på Ikea, er dette noe jeg kan stikke innom på dagen og kjøpe? Eller må jeg bestille enten online eller i butikk, og så enten hente i butikk, eller få det levert hjem? Anonymkode: a9bc4...7ca
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Du kan gå å kjøpe Du kan også sjekke på nettsiden deres om de har den du ønsker på lager. Anonymkode: c15d0...717
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gå å kjøpe Du kan også sjekke på nettsiden deres om de har den du ønsker på lager. Anonymkode: c15d0...717 Min lokale ikea har det jeg vil ha, kan jeg ringe og be dem holde av?? (sorry om spm er latterlig enkelt ) Anonymkode: a9bc4...7ca
Silfen Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Det kan du vanligvis ikke. Men det står om det er mye eller lite av produktet inne, så da ser du om du bør være snar eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 Det er bare å ringe så kommer de og leverer tingene man vil bestille. Jeg ville ikke kjøpt derfra, men nå handler det ikke om hvor tragisk IKEA er, igjen. Men for all del... Anonymkode: 7157a...02c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå