Gå til innhold

Hvis daten vil dele regningen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er helt greit å dele regningen. Jeg forventer ingen å betale for meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Calleia skrev:

Jeg syntes det er helt greit å dele regningen. Jeg forventer ingen å betale for meg.

Hvis de insisterer da?

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Hvis de insisterer da?

Da betaler jeg i så fall neste gang..  Jeg er litt forkjemper av at ting skal gå begge veier.. ;) 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Calleia skrev:

Da betaler jeg i så fall neste gang..  Jeg er litt forkjemper av at ting skal gå begge veier.. ;) 

Du høres ut som en bra dame :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare rett og rimelig, at man deler regningene ?

Anonymkode: b6dd1...397

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å dele regningen dersom restaurant- eller kinobesøk er den første daten. For det første så er jeg student og lever på budsjett, for det andre så liker jeg ikke å gå på date i utgangspunktet, men blir med til slutt dersom personen er masete, for det tredje så er jeg veganer og ender opp med å få bestilt en isbergsalat siden det ikke er noe alternativ på menyen. Å dele en salat som ville kostet 35 kr mot en vanlig porsjon som koster opp mot 200 er hinsides. 
Mulig at jeg virker vanskelig, men den som inviterer betaler og nei er nei når man ønsker å be noen ut også :rolleyes: Ok det er vel egentlig min feil siden jeg går ut med masete folk i utgangspunktet 

Anonymkode: 49040...652

AnonymBruker
Skrevet

Jeg insisterer alltid på å dele regningen, også om jeg liker han, haha.

Anonymkode: 581e3...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...