Gå til innhold

Kjenner ikke eksen igjen..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her det to voksne som må legge behovene sine til side, og fokusere på barnet, Festing, knulling og krangling må vente til dere har vært deres sted å bo. Det viktigste nå er å trygge barnet, og få den nye overgangen til å bli best mulig for det. Jissus, at det skal være så vanskelig..

Anonymkode: 8c1ff...bce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Kjempebra råd. Om det var to 14åringer det var snakk om. Her er det to voksne med barn som står midt i. Da er det på tide å bli voksen og snakke om følelsene sine fremfor å forsøke å spille spill. 

Kom tilbake den dagen voksne ikke er fjortisser. 

Fjortisser oppfører seg ofte mer eksemplarisk enn voksne, tro det eller ei. En kjederlig lærdom, men et fsktum enn så lenge. Hvem lærer barna av? Voksne! Ts opplever en oppførsel ganske mange voksne opplever etter brudd.. Fint? Nei! Men faktum? Ja. Råd? Forandre verden.

Anonymkode: 38de2...52a

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, impressa skrev:

Overhodet ingen sammenheng mellom "barnet i sentrum" og kontakt mellom foreldrene? Håper virkelig jeg misforstår deg.

Når det er sagt mener jeg selvfølgelig ikke at man skal late som om man er bestevenner eller dele de tingene eksen i dette tilfellet deler. Blir bare overrasket av forslag om å redusere kontakten til et minimum.

Synes du det virker som sunn kontakt?

Gjest impressa
Skrevet
21 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Synes du det virker som sunn kontakt?

Nei. Og da mener jeg at man tar seg sammen og sørger for å ha sunn kontakt til barnets beste. Jeg mener ikke at man kutter kontakten helt eller holder den til et minimum.

Veldig vanskelig dette med å sette barnet først..

Skrevet
På 08/01/2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Når vi var sammen var han alltid så ordentlig og drakk lite eller svært sjeldent. Så slo han opp for snart to mnd siden og han fester titt og ofte med kompiser, snakker om "ei fra jobben" (for å gjøre meg sjalu eller?!) som er i begynnelsen av tjueårene og vi selv er snart begge 28 år. Har en unge ilag og må derfor ha med hverandre å gjøre. Nå er han en kald, kynisk ungkar. En gang var han verdens snilleste og mest rolige fyr som foretrakk hjemmekvelder. Merkelig igrunn, du tror du kjenner noen liksom! 

Anonymkode: 52cea...b9b

Hvorfor slo han opp

Skrevet
16 timer siden, impressa skrev:

Nei. Og da mener jeg at man tar seg sammen og sørger for å ha sunn kontakt til barnets beste. Jeg mener ikke at man kutter kontakten helt eller holder den til et minimum.

Veldig vanskelig dette med å sette barnet først..

Tenker du at TS er den som kan gjøre noe med den uønskede informasjonen, utover å sette seg selv i en situasjon hvor nevnte kommunikasjon ikke er mulig, les:Stenge hans muligheter til å komme med den. Jeg har da skilsmissebarn selv. Jeg vet at konstant frustrasjon over eksen, på ett eller annet vis, ikke er bra for barnet. Hun ber vel ikke om å få disse rapportene fra ham, så hennes middel er å avskjære ham fra å komme med dem. 

Omgås du din eks og faren til dine/ditt barn på jevnlig basis? Har noen av dere ny partner? I så fall, gratulerer med noe som ikke er alle forunt å få til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...