Gå til innhold

Avstandsforhold


Camilla83

Anbefalte innlegg

uff..... hvorfor skal alt være så vanskelig? Har verdens herligste kjæreste, men han bor i møre og romsdal og jeg bor i østfold. Siden jeg egentlig er moldenser men er nå innflytta østfolding så må jeg jo si at jeg har vært venn med han i 6 år, men nå plutselig fant vi ut at følelsene våre er sterke for hverandre..... Så vi fant ut at vi skulle satse på oss. Så var jeg oppe å besøkte han for 2 uker siden, og vi hadde en utrolig flott helg sammen, men så etter at jeg hadde bestillt bilett opp igjen neste helg ble han plutselig så rar, og sier at han ikke helt vet hva han vil. Jeg går å gråter og lurer, ikke spiser jeg og ikke sover jeg. Tenker på han hele tiden. Savner han så fælt.

Er nesten sikker på at jeg kommer til å bli singel igjen, har mindre lyst til det nå, har nemlig hatt et par forhold hvor det er jeg som blir såret og trist.

Noen som har vært borti det samme?

Bør kanskje fortelle at jeg nå skal flytte opp til Møre og Romsdal igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han bryr seg om deg syns jeg du kan "kreve" at dere bruker en helg på å snakke ut om ærlige følelser dere begge har, og bestemme dere for hva dere skal gjøre. Du må jo ihvertfall si ifra at du skal flytte tilbake til Møre. Det kan jo være han tviler fordi han ikke vet om han kan takle et avstandsforhold.

Ønsker deg ihvertfall det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bryr seg om deg syns jeg du kan "kreve" at dere bruker en helg på å snakke ut om ærlige følelser dere begge har, og bestemme dere for hva dere skal gjøre. Du må jo ihvertfall si ifra at du skal flytte tilbake til Møre. Det kan jo være han tviler fordi han ikke vet om han kan takle et avstandsforhold.

Ønsker deg ihvertfall det beste :)

han vet at jeg skal flytte tilbake...... han spør hele tiden om jeg har hørt no fra de søknadene jeg har sendt og slike ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...