Gå til innhold

Nitor allfarge hjelp HASTER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal farge tøy. Men noen har hivi bruksanvisningen!  Finner ikke på nett. Er ikke maskinfarging, men hånsfarging. Finner ingenting på nett om hvor mye vann pr pose. Noen som vet? :(

Anonymkode: 2aa11...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Forundret.. skrev:

Aner ikke.

Er det mulig å farge ull med den typen farge?

 

fant heldigvis noe på en svensk side... men det var etter jeg tok vann da.. ble litt skjoldete! Jaja.. 

Ja, Nitor Allfarge er til alt, inkl ull og silke. Men kun allfargen. Er derfor den heter allfarge, for den farger alt. Bortsett fra nylon. Så vaskelapper osv forblir hvite..

Anonymkode: 2aa11...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så langt tenkte jeg ikke.

Må du blande i eddik også? 

Tenker å farge ulltøy men er usikker på om jeg skal bruke konditorfarge eller sånn beregnet på tekstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Forundret.. skrev:

Ok. Så langt tenkte jeg ikke.

Må du blande i eddik også? 

Tenker å farge ulltøy men er usikker på om jeg skal bruke konditorfarge eller sånn beregnet på tekstil.

Ja, må blande i eddik :) Jeg farget ull nå.. men det ble litt skjoldete.. Fordi jeg hadde for mye tøy og for mye vann, og gjorde helt feil :P Men på noen av plaggene funket det veldig greit. Dvs fargen satt seg godt! 
Konditorfarge? Høres dyrt ut, må vel ha mange  flasker? 

Anonymkode: 2aa11...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, må blande i eddik :) Jeg farget ull nå.. men det ble litt skjoldete.. Fordi jeg hadde for mye tøy og for mye vann, og gjorde helt feil :P Men på noen av plaggene funket det veldig greit. Dvs fargen satt seg godt! 
Konditorfarge? Høres dyrt ut, må vel ha mange  flasker? 

Anonymkode: 2aa11...273

Ja, konditorfarge. Sånn Wilton gelefarge, en boks holder til to-tre omganger har jeg lest. Kostet 59kr for en boks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...