Gå til innhold

Har du for høye krav?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har ikke noe særlig krav utenom det "vanlige". Han må være snill med meg, vise omsorg og kjærlighet, ikke overvektig (altså litt fett er ok, men dere skjønner) , ville ha barn, hjelpe til med å vaske/rydde, ha inntekt/jobb, på utsende har jeg ikke noe spesielt jeg ønsker utenom å være normal/sunn vektig da jeg liker forskjellig typer utsende.

ingen av disse er noe jeg bevisst har gått etter, jeg har med f.eks med min nåværende kjæreste blitt kjent med han, likt ham og poff* så var vi kjærester. 

Jeg mener at ekte følelser bare er noe som oppstår, ikke kommer av eventuelle krav. 

Anonymkode: 60e55...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en ting man skal ha krav til, så er det en livspartner, synes nå jeg.

Selv fikk jeg høre i mange år at jeg var så kresen siden jeg ikke hadde en kjæreste/partner. Men så fant jeg ham til slutt! 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har høye krav, men langt i fra uoppnåelige for menn har jeg erfart :) 

AnonymBruker
Skrevet

Mine krav er, etter dårlig erfaring med forrige, bare helt normale krav som ikke er vanskelig å møte.

Det er bl.a. at en eventuell ny mann skal ha orden på økonomien og betale sine regninger i tide, og han skal ha normalt god hygiene. Eksen dusjet maks en gang i uka, ofte sjeldnere, selv etter en svett tur på sykkel dusjet han ikke....Han lot bare svetten tørke, og det var det. Vasket ikke engang sykkelklærne eller skiklærne mellom hver tur. Han syklet ikke særlig ofte, og gikk heller sjeldent på ski, ikke noe fast trening, men når han gjorde det, dusjet han altså ikke etterpå. Derfor krav om dette overfor en evt ny mann...! Orker ikke uhygieniske mannfolk en gang til. Sexlivet med en så uhygienisk mann var ikke-eksisterende.

Jeg må dessverre innrømme at jeg er såpass "overfladisk" at jeg ikke takler en partner med fedme. Jeg hadde ikke orket å ha et forhold til en feit mann. En evt ny mann må derfor være normalvektig. En liten "ølmage" kan jeg vel tåle, men ikke en diger. Jeg er normalvektig selv.

Han må dessuten være snill av natur, og ikke gå rundt og hate alt mulig og hisse seg opp over bagateller i samfunnet. Snill og grei med folk omkring seg og ta hensyn til samfunnet! Eksen eide ikke medfølelse med noen, og var en skikkelig kødd.  Han kunne f.eks. samle opp masse søppel i bilen på gulvet på passasjersiden... Når det så var på tide og bli kvitt det, kunne han f.eks stå på en bensinstasjon, og bare finne på å åpne døra på passasjersiden, MÅKE UT all søpla på bakken, smelle igjen døra og dra sin vei. Det var typisk han...! Ekkel fyr.

Så....mine ønsker for en evt ny partner er; snill og grei, normalvektig, orden på økonomien og omtenksom. Det er hovedtrekkene.

Anonymkode: 803b1...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja så klart har jeg krav. 

Største kravet er hans hengivenhet til meg. Det må være et kjærlig og trygt forhold. Vi må jo stole på hverandre. 

Dernest må han være trent/i fysisk god form. Vi må matche fysisk synes jeg. 

Jeg har dessverre en tendens til å falle for en spesiell type mann. En som gjerne er mye på farta og elsker å pushe grenser. Menn med mye lekenhet i seg. Problemet med disse mannfolka er at de er ganske ville og egoistiske og vanskelige og catche. Men det er de jeg faller for. 

Og de mannfolka som faller for meg, sier jeg er en sånn type person jeg ser til. Ergo er jeg vistnok vanskelig å fange selv :P jeg løper nemlig for som faen når litt trege menn legger an på meg. Jeg hadde dødd av å måtte leve med en mann jeg måtte aktivisere. 

Anonymkode: d0ad4...658

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kristen, så hovedkravet er at han også må være kristen.

Ellers at han ikke slår, at han har ok hygiene, at han har ordnet økonomi og ikke bruker stoff.

Føler ikke at lista er uoverkommelig, men noen ganger virker det som om den er det.

Anonymkode: c02b5...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en utviklingsforstyrrelse, og av den grunn senker jeg ofte kravene ift jobb, osv. Når det gjelder venner er ikke kravene veldig store heller. Dvs at jeg tror jeg legger mer vekt på nære vennskap fremfor hvor mange venner man har, sosial status osv. Jeg tror mange i dagens samfunn har skyhøye forventninger, men det er heller ikke rart, fordi det har jo blitt dyrere å leve, også😛

Anonymkode: c0e64...6f8

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Cuntzilla skrev:

Sjelevenner som virkelig ser og forstår hverandre og tar vare på hverandre, og masse raketter og fyrverkeri og enhjørninger og regnbuer.

Men hva har skapt disse enorme(dessverre urealistiske) forventningene? 

AnonymBruker
Skrevet

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ser blant en del, av de evige single er alt for høye krav. Beste er en kompis av meg, han er feit, skalla, mindre pen, enslig far, bor og med mor. Har vanlig jobb, ingen utdannelse, og liker best å henge med kompiser og se på filmer. Men dama hans må være pen, slank, veltrent, helst ha mastergrad, og akseptere at han henger med kompiser hele tiden, reiser på gutteturer, og at mor må bo med de. Så skjønner han ikke hvorfor han ikke får dame. Så er det andre igjen, som bare tar første og beste.  Så hva med dere? Selv så føler jeg at jeg ikke har så høye krav, da jeg har lave krav til utseende. Men jeg ønsker en smart, snill oppegående mann, som vil ha meg. Og det er ikke så lett å finne.

Anonymkode: 969d3...f64

Nå så jeg at det var ift kjærester. :klaske: 

Ha ha, lol. Men kjæresten ser jeg for meg at må være mer lik ift utfordringer, funksjonsnivå, osv. Dog det er egentlig vanskelig å gi noen konkret fasit før man møter vedkommende. Så jeg har det jeg ser for meg at passer, men tenker at fremtiden vil vise😉. Viktigste er å gjøre seg godt kjent med dem før man avgjør. 

Anonymkode: c0e64...6f8

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du vet at russisk kaviar, Kobe biff og gåselver med champagne hver dag blir for kjøttkaker å regne, dersom du spiser det hver dag.

mmmmm kjøttkaker :wow:

Endret av PseudonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg fortsatt er singel, så kan det jo hende noen mener kravene mine er for høye, men jeg oppfyller de fleste selv, så veldig høye er de jo ikke.

Anonymkode: a0942...686

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Tror jeg har normale krav, men problemet er at jeg ikke når opp til det som er normalt selv.

Skrevet

Jeg tror folk (og det inkluderer trådstarter) ofte smører skikkelig tjukt på når de beskriver andres krav ("hun må være supermodell!"), og i overkant grisetynt når de beskrive sine egne ("han må bare være snill og grei").

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja så klart har jeg krav. 

Største kravet er hans hengivenhet til meg. Det må være et kjærlig og trygt forhold. Vi må jo stole på hverandre. 

Dernest må han være trent/i fysisk god form. Vi må matche fysisk synes jeg. 

Jeg har dessverre en tendens til å falle for en spesiell type mann. En som gjerne er mye på farta og elsker å pushe grenser. Menn med mye lekenhet i seg. Problemet med disse mannfolka er at de er ganske ville og egoistiske og vanskelige og catche. Men det er de jeg faller for. 

Og de mannfolka som faller for meg, sier jeg er en sånn type person jeg ser til. Ergo er jeg vistnok vanskelig å fange selv :P jeg løper nemlig for som faen når litt trege menn legger an på meg. Jeg hadde dødd av å måtte leve med en mann jeg måtte aktivisere. 

Oppskrift på hvordan være evig singel. 

Vil ha de hun ikke burde ha. Vil ikke ha de som vil ha henne. 

Anonymkode: 00223...6b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet hans må appelere men han trenger ikke være kjekk, selv om det er et pluss. Snille øyne fordi jeg skal se på dem ofte. Han må kunne holde det han lover, være i jobb, og ha kontroll på temperamentet sitt. Han må ikke ha sterke Machiavelliske trekk, men gjerne mer intelligent enn meg.

Anonymkode: 63ba4...2ca

AnonymBruker
Skrevet

Muligens, men vil ha en som tenner meg fysisk og psykisk så er heller singel enn å nøye med noe.

Anonymkode: bc55b...be7

AnonymBruker
Skrevet

De kravene jeg har synes jeg er helt rimelige. Jeg foretrekker heller å være singel enn å ta til takke med noe. Det er verken rettferdig for meg selv eller den andre parten. 

Anonymkode: 889eb...ff3

AnonymBruker
Skrevet
På 8.1.2017 den 15.43, Cuntzilla skrev:

Sjelevenner som virkelig ser og forstår hverandre og tar vare på hverandre, og masse raketter og fyrverkeri og enhjørninger og regnbuer.

Du ønsker en å LSD-trippe med?

Anonymkode: e09a6...20d

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppskrift på hvordan være evig singel. 

Vil ha de hun ikke burde ha. Vil ikke ha de som vil ha henne. 

Anonymkode: 00223...6b1

Heller evig singel enn å ikke få det jeg vil ha. Livet mitt er fint det, og jeg er ikke ensom. Jeg må nå sette av tid til meg selv fordi jeg må ha egentid. 

Men finner jeg en mann så er det en veldig Fon bonus :) 

Skrevet

Tja, kan man egentlig ha for høye krav? Jeg ville heller vært singel (det er jo også fint) enn å være sammen med noen bare for å ikke være alene. Er man ikke forelsket,så er man ikke forelsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...