Gå til innhold

Har du for høye krav?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ser blant en del, av de evige single er alt for høye krav. Beste er en kompis av meg, han er feit, skalla, mindre pen, enslig far, bor og med mor. Har vanlig jobb, ingen utdannelse, og liker best å henge med kompiser og se på filmer. Men dama hans må være pen, slank, veltrent, helst ha mastergrad, og akseptere at han henger med kompiser hele tiden, reiser på gutteturer, og at mor må bo med de. Så skjønner han ikke hvorfor han ikke får dame. Så er det andre igjen, som bare tar første og beste.  Så hva med dere? Selv så føler jeg at jeg ikke har så høye krav, da jeg har lave krav til utseende. Men jeg ønsker en smart, snill oppegående mann, som vil ha meg. Og det er ikke så lett å finne.

Anonymkode: 969d3...f64

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke putte ord i munnen din, men jeg tror nok at du har flere krav enn det der når det kommer til stykket.

Hvis du møter en smart, snill og oppegående (hva betyr det egentlig, at han ikke sitter i rullestol?) mann som vil ha deg, så er det helt sikkert ikke nok sånn utover den første daten.

Han bør være generøs, god i senga, like barn (i hvert fall mitt barn), han bør ikke ha små barn (eldre barn er helt greit), han må være en rolig person. Ikke kranglete. 

Anonymkode: e4cbc...825

• Liker 2
Gjest gjesteniluka
Skrevet

Noen vil nok synes mine krav er for høye, men dem om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke singel fordi jeg har høye krav, jeg er singel fordi jeg ikke møtt en kvinne med lave nok krav.

Anonymkode: caef5...1ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har bare to krav: at han vil ha et liv sammen med meg, og at han er tilstede. 

Skjønner ikke hvordan det kan være for høye krav, men det er visst det...

Anonymkode: 1769e...553

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bare to krav: at han vil ha et liv sammen med meg, og at han er tilstede. 

Skjønner ikke hvordan det kan være for høye krav, men det er visst det...

Anonymkode: 1769e...553

Du har definitivt flere krav enn de to der.

• Liker 3
Skrevet

Utseendemessig har jeg få krav:god hygiene og i ok fysisk form. Alt annet teller svært lite.

Men jeg liker rolige fyrer. Sånne som ikke er på byen hver helg og skal være bajas. Sånne som går turer i marka fremfor å se fotball. Også er det jo at han ikke må være kverulerende og sur.

Alle andre gode kvaliteter som snill,hjelpsom,lojal,folkeskikk osv ser jeg på som selvfølge alle folk bør inneha.

Så litt sære krav: Han BØR ha en intelligent interesse som han kan drive med av og til,jeg takler ikke kjærester som har alle interesser til felles,sånne som nesten oppfører seg som EN person.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innser vel at jeg søker noe som er uoppnåelig for meg p.d.d. Blir tiltrukket av menn som er rolige, selvstendige, snille, som har et eget liv men som også søker samholdet er forhold fører med seg. Det er naturlig at disse mennene søker det samme hos sin partner. Jeg er der i livet at jeg ikke kan tilby dette, og blir derfor sittende å hige etter noe som er langt unna. Sleng på ønske om kjemi og en viss fysisk tiltrekning, så er lista lagt høy nok.

Er vel nesten der at jeg er i en jakt på noe jeg har vanskelig for å oppnå.

Anonymkode: 1bcfc...ede

AnonymBruker
Skrevet

Har sunne naturlige krav: empati, kjemi, fysisk tiltrekning, aktivt hverdagslik- dvs alt som er normalt.

Synes ikke dette er for høye krav.

Anonymkode: 978f8...831

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt som "nice guys" med et helt vanlig utseende som klager på at de ikke får seg kjæreste, så går de bare etter modellpene jenter. Vet om noen slike. 

Anonymkode: b090c...68d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sunne naturlige krav: empati, kjemi, fysisk tiltrekning, aktivt hverdagslik- dvs alt som er normalt.

Synes ikke dette er for høye krav.

Anonymkode: 978f8...831

Synes det høres litt morbid ut å ønske seg et aktivt hverdagslik.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har kjempehøye krav og kommer til å dø alene og bli spist av kattene mine :fnise: 

Ikke fordi jeg er en mislykket person som skal ha en supermodell med millionlønn eller sånne ting, jeg har bare sykt høye forventninger til hvordan et forhold og kjærlighet skal være. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er enkelte virkelig fornøyd kun med å være sammen men en som vil ha dem? Hva om vedkommende bare ligger på sofaen etter arbeidstid og spiser popcorn og ser filmer hver dag og ALDRI gjør noe husarbeid ever. 

Anonymkode: bd02d...c51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg har kjempehøye krav og kommer til å dø alene og bli spist av kattene mine :fnise: 

Ikke fordi jeg er en mislykket person som skal ha en supermodell med millionlønn eller sånne ting, jeg har bare sykt høye forventninger til hvordan et forhold og kjærlighet skal være. 

Hvordan mener du et forhold og kjærlighet generelt skal være da? :) 

Anonymkode: e09a6...20d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du et forhold og kjærlighet generelt skal være da? :) 

Anonymkode: e09a6...20d

Sjelevenner som virkelig ser og forstår hverandre og tar vare på hverandre, og masse raketter og fyrverkeri og enhjørninger og regnbuer.

• Liker 3
Gjest Newroz
Skrevet

Jeg har mange krav, det skulle bare mangle mener jeg, men kravene er ikke for høye. Jeg har krav både ovenfor hvordan partneren skal være, men også krav for hvordan forholdet skal være. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Sjelevenner som virkelig ser og forstår hverandre og tar vare på hverandre, og masse raketter og fyrverkeri og enhjørninger og regnbuer.

Men du vet at russisk kaviar, Kobe biff og gåselver med champagne hver dag blir for kjøttkaker å regne, dersom du spiser det hver dag.

Anonymkode: 33e4d...29d

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så mye krav. Men  hun må være naturlig pen og hun kan godt være litt lubben,  da er de gode å kose med 🙂 og ikke minst akseptere mine interesser,  så vil jeg akseptere hennes. Hun bør heller ikke drikke for mye siden jeg ikke gjør det. Men en fest en gang iblant er lov. 

Selv er jeg slank som person. 

Anonymkode: a134a...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Synes bare det er leit at så mange menn kun skal ha de beste utseendemessig. Vi andre får liksom ikke en sjanse.

Anonymkode: 44ed5...706

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...