Gå til innhold

mannen tatt i "utroskap"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har for 3 dje gang tatt mannen i å sende og avtale møter med jenter i nærheten av der vi bor. Avtaler møter om sex og sender og mottar bilder av seksuell karakter. Vi har ett barn og jeg er høygravid med nr 2. Han sier at han ikke har møtt disse jentene og bare gjør dette fordi det er lite spenning mellom oss. Jeg harved flere anledninger tatt opp at jeg vil han skal si ifra om han mangler noe i forholdet oscv. Da sier han at han ikke mangler noe og er lykkelig. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: f5331...5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett et ultimatum mellom deg og disse jentene. Han kommer til å fortsette så lenge du lar han holde på. Han vet jo at han kan både ha sin gravide dame og småflørting med disse jentene. Du må  ta vekk en av dem.

• Liker 4
Gjest Newroz
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde vært i den situasjonen du er i, altså med barn og høygravid, hadde jeg gått. At han avtaler møter med andre for sex, samme om han har tenkt å gjennomføre det eller ikke, syns jeg er utrolig respektløst. 

Hans begrunnelse for disse avtalene er at det er lite spenning mellom dere. Be han fortelle deg hvorfor denne spenningen er viktig for han og hvorfor han ikke kan få den spenningen på andre måter (det å sende melding til andre kvinner for sex er jo ganske drøyt). Forklar han hva dette gjør med deg også. Han vil vel ikke såre deg (får jeg håpe), og hvis han får innsikt i hvordan dette påvirker deg vil han kanskje slutte (det bør han jo...). 

Skrevet

Så lenge du godtar denne oppførselen, så fortsetter han. Så du kan ta fra han mobil/pc, eller forlate han, så kan han møte disse damene i fred og ro.

Her må det i alle fall ei grundig opprydding til i forholdet. Først prøve å snakke med han selv, hjelper ikke det, så må du blande inn andre, FVK feks, samlivsterapaut el.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ett barn og jeg er høygravid med nr 2.

Jeg harved flere anledninger tatt opp at jeg vil han skal si ifra om han mangler noe i forholdet oscv. 

Hva tenker du at han skal si? 

"Hei, jeg finner deg ikke attraktiv med gravid kropp og som småbarnsmor, det tenner meg ikke, slank deg og få på deg sexy look og klær"? 

Anonymkode: 76753...238

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Hei, jeg finner deg ikke attraktiv med gravid kropp og som småbarnsmor, det tenner meg ikke, slank deg og få på deg sexy look og klær"? 

Jeg for min del ville heller hatt den beskjeden istedet for å være i den situasjonen som ts er i nå. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med "unnskyld men du har gifta deg med en selvopptatt idiot"

Anonymkode: a57d8...18a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bedt han flytte ut og så kunne jeg vurdert å ta han hjem igjen om han virkelig angret seg.

Anonymkode: 5d6af...bbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo null respekt for deg! Jeg hadde blitt både rasende og veldig lei meg dersom min mann hadde gjort noe slik. Er det virkelig verdt å sette hele familielivet på spill for litt spenning? Hvordan hadde han reagert om du hadde gjort noe slik? 

Anonymkode: 65852...ebb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har blitt kjedelig. Ikke hans feil han har mistet følelsene. 

Damer mister følelsene hele tiden i forhold. Han mister de nå for deg. Deal with it. 

Anonymkode: 4a1f3...cac

AnonymBruker
Skrevet

Hiv han ut. Han er ett kryp. Det er noe enormt uverdig med en mann som går bak ryggen til en gravid dame. 

"Pikken min er viktigere en barnet mitt og moren til barnet mitt" 

Anonymkode: 3d5f3...f2e

• Liker 5
Skrevet

Så utrolig respektløst av ham, både ovenfor deg og barnet (snart barna) deres. Jeg hadde kastet ham ut.

• Liker 3
Skrevet

vist han allerede har gjort det 3 ganger så tror jeg det er for sent å gjøre noe. han er en drittsekk som alltid vil være utro

• Liker 2
Skrevet
På 8.1.2017 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Har for 3 dje gang tatt mannen i å sende og avtale møter med jenter i nærheten av der vi bor. Avtaler møter om sex og sender og mottar bilder av seksuell karakter. Vi har ett barn og jeg er høygravid med nr 2. Han sier at han ikke har møtt disse jentene og bare gjør dette fordi det er lite spenning mellom oss. Jeg harved flere anledninger tatt opp at jeg vil han skal si ifra om han mangler noe i forholdet oscv. Da sier han at han ikke mangler noe og er lykkelig. Hva ville dere gjort? 

For tredje gang altså?! For en drittsekk. Han respekterer tydeligvis ikke forholdet deres siden han fortsetter å avtale sextreff med andre. Godt mulig han er lykkelig, men er du det?  

Finn en som synes du er god nok og dump det krypet du er sammen med.

• Liker 1
Skrevet

Dette hadde jeg absolutt ikke akseptert! Nå er det jo barn med i bildet, så det å ta skoa og gå er kanskje ikke så enkelt, men jeg ville i det minste gitt ham et ultimatum. Slutt med det, eller så er det over og ut.

Og du...dette er ikke ''utroskap'', det er utroskap.

AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg har vært i akkurat samme situasjon, bortsett fra at da innrømte han også å ha truffet minst en av dem.. jeg har valgt å prøve å få til et samarbeid hvor vi bor sammen, er venner men forholdet er over. Følte ikke noe valg der og da siden jeg var gravid, men; Det har gått veldig greit. Men klart ikke alle dette vil funke for! Lykke til!!!

Anonymkode: 9e2b6...06f

Skrevet
På Sunday, January 08, 2017 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått.

Skrevet

Sånn var min eksmann også. Og det ble aldri noen endring på det. Tilslutt gjorde jeg som en over her foreslo; jeg flyttet så han skulle forstå alvoret.
Da han endelig forsto hvor mye vi betød for ham var jeg heldigvis over ham (ca 1 år).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...