Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år. Har en datter som jeg har oppdratt alene. Hun er 5. Ingen kontakt med barnefar. 

Jeg har ingen tanker om flere barn! Får stadig høre at min datter trenger søsken eller komentarer som "stakkars skal hun  være enebarn?"  Jeg kjenner jeg får angst bare med tanken på å måtte begynne helt på nytt igjen med våken etter og bleieskift. Hadde jo selvfølgelig vert kjekt med en liten, men samtidig ikke. Kjæresten min gjennom 3 år (ikke samboere) har eldre barn som vi ikke treffer så ofte (pga avstand) så er ikke noe søskenforhold der.

Er det flere som tenker som meg?

Anonymkode: 1578c...d77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare 25. Du har fort i alle fall 10 år til du kan få flere barn. Syns du skal gjøre det som føles rett for deg selv, her og nå, og ikke bry deg om hva andre sier. Kanskje endrer ting seg senere, kanskje ikke. :)  Ingen som dør av å være enebarn.

Anonymkode: f0ef9...068

• Liker 4
Skrevet

Enig med ab over her. Ikke la andre påvirke deg. Synes det er galt av dem å legge seg opp i.

• Liker 1
Gjest Vilunich
Skrevet

Du er ung mor - du har oppdratt en flott 5åring alene. Egoistisk er det aller siste ordet jeg ville brukt.

gjør som du vil - når du selv vil det. Datteren din har det nok veldig godt!

Skrevet

Er viktigst at du følger det du selv synnes. Ikke få barn pga andres meninger. Det er du som sitter der med ett barn du gjerne ikke engang ønsket deg. Og da kan båndet mellom deg og barnet være ødelagt før det i d hele tatt har startet

Skrevet

Det er bare du som vet hva som føles rett for deg. Ut i fra ditt "syn på saken" skjønner jeg at du tenker som du gjør. Hadde du vært min venn,  hadde jeg respektert ditt valg! Tragisk at alle andre hele tiden skal mene noe om hva vi gjør,  og ikke gjør. Det er din kropp,  ditt liv, du som bestemmer. Lykke til med ditt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...