Gå til innhold

Hei hvor det går!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Vendela

Er det normalt at typen ligger ved siden av deg i senga og mastruberer??

Vi har kun vært sammen i 1 1/2 mnd, og enda har vi ikke hatt sex!!

De siste gangene han har sovet hos meg så gjør han dette!!

Jeg våkner opp av lyden og det ser jo ut som om han sover da..... :roll:

Får nesten litt lyst på han, men jeg har bestemt meg for å vente litt!

Har ikke nevt dette til han, og ikke vil jeg heller!!!

På en måte så virker det som om han er trygg på meg....

Men, jeg kunne aldri gjort noe slik mens han lå ved siden av meg!!! Tørr så vidt å klø meg på låret i fare for at han skal tro at jeg klødde et annet sted!! Hmmmmmm......

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boogie

heisann, vendela..

tror nok dette er nokså normalt ja.

dere har begge lyst på hverandre, men du velger å vente. dette synes jeg han burde respektere. men hvorfor er dere så sjenerte overfor hverandre i forbindelse med sex? tror nok alder og erfaring vil gjøre at du senere ser på ronkinga hans deilig(-eller latterlig)hihi

hvor gamle er dere egentlig?

har dere gjort noe seksuellt sammen i det hele tatt?/ eller med andre?

kos fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dette gjør samboeren min også!

Han har et større behov for sex enn meg, og så lenge jeg ikke "orker", så må han jo få lov til å tilfredsstille seg selv? Det skal jo sies at han bare gjør det når jeg sover, han tør/vil ikke gjøre det mens jeg er våken. Synes det hadde vært spennende å så på, men da vil han bare ha meg i stedet.

Tror det er normalt for gutter å kose litt med seg selv, det betyr jo ikke at han ikke har lyst på deg! Jeg synes også at "sex med meg selv" kan være å foretrekke noen ganger, men har vel til nå ikke gjort det mens han har sovet ved siden av meg.

Fortsett å la han kose med seg selv, er du tøff nok så spør du kanskje om å få se på? Så lenge du synes det er for tidlig å ligge med han, så synes jeg at du skal vente. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempe kåt av å se min samboer runke...!

Er litt for sjenert til å gjøre det foran han selv, men gjør det noen ganger under sex.

Han blir meget begeistret for å si det sånn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er da helt normalt. Hender jeg gjør det selv også, hvis samboeren har sovna. Når katten sover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når katten sover... hva mener du med det da? Jeg har alltid visst at kvinners kreativitet er helt grenseløst, men at det var så ille, ja det kom nesten som en overraskelse. Dette er nok et bevis på kvinners seksuelle fantasier som visst nok ser ut til å inneholde selv kjæledyr. Først nå forstår vi hvorfor så mange eldre kvinner har katt.

Waco

Det er jammen en fæl virkelighet vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bare en metafor, Waco, hadde ikke noe spesielt med katter og gjøre. I mine seksuelle fantasier er det ikke akkurat katter jeg tenker på...(innrømmer at uttrykket kanskje ikke passa heeelt inn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta det som et kjempekompliment. Han ligger jo faktisk ved siden av deg og har lyst på deg, du tenner ham. Samtidig må han jo respektere deg siden han faktisk ikke angriper.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

tror det er helt normalt. det hender at typen min gjør det, men ikke så ofte. jeg derimot har et mye større sex behov enn det han har så jeg tar gjerne frem dildoen med han ved siden av. enten han er våken eller ikke :briller:

tror du skal ta det som et komplemang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ut som at han respekterer deg, men om dere ikke har snakka om det. Syntest jeg helt fra starten av inlegget at det virka som et "hint" fra hans side ... ?? Vet hva du mener , når du sier du ikke tørr å klø deg på låret en gang. Var sånn jeg også, før vi var veldig sikre på hverandre..

Ja, hvor gammel er dere ? :)

Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare nødt til å lette meg ved siden av min kjære veldig ofte, jeg, siden vi har så forskjellig sexlyst. Dersom jeg skulle fulgt hennes sexlyst, ville jeg gjort meg selv enda mer gal enn jeg allerede er..... og det sier ikke rent lite..... :ler:

Hadde vel tørket inn som en rosin og falt av, dersom den ikke fikk den trimmen den trenger.... :ler:

Det er helt naturlig at man gjør slikt selvom man er i et sunt og godt forhold rent seksuelt. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...