AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Er det noen som vet om det fins noe aktivitets, fritids eller jobbtilbud for uføre i Oslo? Det kan enten være et tilbud som alle kan bruke, eller et sånt tilbud som man kanskje må søke nav for å bli med på? ☺ Anonymkode: 124ca...14f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Du har fontenehuset som er for de som har eller har hatt psykiske utfordringer. Anonymkode: 5b998...fb3
Pringle Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Trening: "Aktiv på dagtid" finnes, men jeg vil ikke anbefale det.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Flere bydeler har frisklivssentraler/tilbud - og de tror jeg samarbeider både med NAV, DNT og andre. Send mail til bydelen din og hør om de har tilbud. Anonymkode: c8b69...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Det er ulike tilbud i bydelene. Bjerke har for eksempel Rasmus. Men bydelenes hjemmesider er ofte vanskelig å finne frem på. Kontakt bydelen din. Anonymkode: 6898e...241
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 3 timer siden, Pringle skrev: Trening: "Aktiv på dagtid" finnes, men jeg vil ikke anbefale det. Hvorfor vil du ikke anbefale det?🤔 Anonymkode: 124ca...14f
Pringle Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke anbefale det?🤔 Anonymkode: 124ca...14f For ti år siden var det kjempebra. Mange forskjellige aktiviteter, man følte seg velkommen. Så ble det skåret ned - aktivitetene ble mer ensidige, og "trivselsreglene" ble strengere. Det er begrensninger for oppholdstid (2 timer pr sted/dag). Jeg synes det koster mer enn det smaker. Jeg ville heller ha valgt et vanlig "honnør"abonnement på et treningssenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå