AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Slo meg kraftig da jeg falt på sykkelen. Vondt i den ene siden, når jeg puster dypt inn, hoster og bøyer meg. Kan det være brudd? Hva gjør jeg? Anonymkode: 9de98...2e7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Noen som har et ordentlig svar? Anonymkode: 9de98...2e7
Titania Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Det kan være brudd, det kan være brist, eller bare kraftig forslått. Og den som kan gi endelig svar på det: en lege. 1
Atea Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Hvis du har problemer med pusten kan det være lungen som er punktert. Da haster det med å komme seg til legevakta. http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/lunger-lungesygdom/pneumothorax-(lungekollaps-punkteret-lunge)/ 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Ta en tur til legevakten Anonymkode: fabd3...118
fresia Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 om det er ribbeinsbrudd så er det ikke så mye man får gjort med det. det krever ingen behandling og går over av seg selv. det er dog smertefullt så smertestillende anbefales. god bedring! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har både bristet og brukket og du vet det om de er brukket! 😄. Men du kan få smertestillende hos legen og hvorfor ikke ta en sjekk? Du må bare ta tiden til hjelp for det er ikke noe annet som kan gjøres. Punktert lunge tror jeg ikke du trenger bekymre deg for.... Da hadde du nok merket det var noe alvorlig galt nå. Ta det med ro og håper at du bruker hjelm når du sykler!😄 Anonymkode: 55ee2...9a5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 Takk for svar, har vært hos legen, var bare kraftig forslått Og ja bruker hjelm Anonymkode: 9de98...2e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå